Andreas1 Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Kan legge til at jeg er veldig facinert av E34, rekke seks og M50 motor. Men folk prøver konstant og få 5-serie ut av hue mitt fordi det er dyrt og må ofte fikses på. Ser ikke uten videre at 5-serie E34 oftere må fikses på enn noen annen bruktbil, men som "forhenværende premiumbil" er ikke delene spesielt billig. Viktigste er at du kjøper en som er vedlikeholdt og ivaretatt.
Jan Tore Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 E34 525 er ikke noen lat bil akkurat. Sparker rimelig bra i fra når du trør pedalen i bunn. Personlig synes jeg E34 er skamrå biler.
Zibiri Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Hmm så sant det ikke er altfor dyrt så er jeg in love with an fairytale gutta
Zibiri Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Host...Hinter til E30.... Og etter ferdig læretid og penga strømemr inn kan jeg gjøre en Liten oppgradering til noe , så slipper jeg og betale noe avgifter eller EU crap. Så hvis en vakker dag jeg skulle bli stoppa uten skilter så er det bare og fyre på.Håper ikke jeg virker altfor farlig, men må få vekk de kvalme rust førtiene til kodalferrariene ifra Andebu vekk herfra så Sandefjord kan få litt bedre miljø...
Andreas1 Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Håper ikke jeg virker altfor farlig, men må få vekk de kvalme rust førtiene til kodalferrariene ifra Andebu vekk herfra så Sandefjord kan få litt bedre miljø... Dette skjønte jeg absolutt ingenting av... Kan du gjenta med litt andre ord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå