bmwgr Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg har en E30 som jeg har ettermontert tåkelys på! Jeg lurer på om noen veit hvordan jeg kobler slik at tåkelys fungerer når parklys går på. Jeg vet at e30 har det som ekstra kjørelys, men jeg vil ha det til parklys for å dekke xenon lysa når onkelslange arm kommer rundt svingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 bump. Håpet på å få det til i dag.!!! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 har kjørt med xenonlys så lenge jeg kan huske å har aldri hatt noen problemer med det! Koble det som det er originalt rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 tror ikke du forstod, det var snakk om at jeg vil ha tåkelysa til å lyse med parklys. men Tåkelysene kobles fra når jeg setter på parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Du får bare hente styrestrømmen fra parklyspæra,el koble direkte på parklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 den kontakta som går i bak lykta der? slå en kabel dit og ned til Tåkelysa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hvis du direktekobler må du ta vekk den som går til sprederene først. Eller du kan legge en ny ledning fra bryter i bilen og rett til sprederne, da har du de på bryter og de virker uannsett lysene du ellers bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 kan du ikke bare legge opp en egen krets. en jeg kjenner gjore det på en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 ja noe sånt jeg tenkte meg. Bryteren jeg har i bilen har ingen funksjon, det kommer ikke opp ett tegn på at spredere foran er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 det gjore det ikke på E30`n til han jeg kjenner heller. han monterte en egen bryter i nærheten av den orginale. må bare huske og slå den av hver gang du parkerer om du ikke kobler den innom de andre lysa på bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgr Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jeg fant ut at det var strøm fram i ledninger framme ved tåkelysa men, det er mulig dårlig kontakt. Så i morra tar jeg og kutter på midten i motorrommet og skjøter derfra og ned til tåkelysa. Forbanna møkk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå