Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en E30 som jeg har ettermontert tåkelys på!

Jeg lurer på om noen veit hvordan jeg kobler slik at tåkelys fungerer når parklys går på. Jeg vet at e30 har det som ekstra kjørelys, men jeg vil ha det til parklys for å dekke xenon lysa når onkelslange arm kommer rundt svingen.

Skrevet

tror ikke du forstod, det var snakk om at jeg vil ha tåkelysa til å lyse med parklys. men Tåkelysene kobles fra når jeg setter på parklys.

Skrevet

Hvis du direktekobler må du ta vekk den som går til sprederene først. Eller du kan legge en ny ledning fra bryter i bilen og rett til sprederne, da har du de på bryter og de virker uannsett lysene du ellers bruker.

Skrevet

ja noe sånt jeg tenkte meg. Bryteren jeg har i bilen har ingen funksjon, det kommer ikke opp ett tegn på at spredere foran er på.

Skrevet

det gjore det ikke på E30`n til han jeg kjenner heller. han monterte en egen bryter i nærheten av den orginale. må bare huske og slå den av hver gang du parkerer om du ikke kobler den innom de andre lysa på bilen da.

Skrevet

Jeg fant ut at det var strøm fram i ledninger framme ved tåkelysa men, det er mulig dårlig kontakt. Så i morra tar jeg og kutter på midten i motorrommet og skjøter derfra og ned til tåkelysa. Forbanna møkk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...