Reset Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hallo Tenkte jeg skulle legge ut litt om bilen min : ) Har vært etter tidligere eier og skulle kjøpt denne bilen mange ganger nå. Men han har ikke helt greit å bestemt seg for at han skulle gi slipp på den før nå . Bilen er en 1992 modell BMW E36 325i. Orginal, ikke ombygd. Den er senket med apex sporsfjører, 40\40 tidligere eier harmontert rustfri effekt-anlegg fra katalysator og bak. Og KN filter. Fin lyd i m50`n på litt turtall Fargen er 252 Calypsorot metallic. M3 fanger forran (mangler luftekanaler og tåkelys, ny vurdert kjøpt) 17" AEZ felger. Over til det negative. Klarlakk har flasset små plasser på panser og bagasjelokk. Boblerust rett under skilt bak. Overflaterust på kanaler (jekkfeste) og litt i hjulbuer bak. Førerstol er slitt. Dørtrekk er slitt (hull etter høgtaler og avrevet håndtak) Litt småbulker her og der Lite rusthull forran spylervæske tank. Mangler begge innerskjermer forran. Den har ikke fått seg en vask på sikkert 4 år xD Har vasket fort over den når jeg hentet den, skal gå mer grundig over. Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Planene er og shine bilen opp, kansje ny m3 fanger forran, med tåkelys, kansje hella angeleyes. "m3" baklykter, med hvit blink. M-tech ratt og muligens skinn, om ikke skinn, sports stoff stoler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Har selv denne, og det er en fin bil Lykke til! og gleder meg til bildene kommer! Lyst til å si ca hva du måtte gi da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Har selv denne, og det er en fin bil Lykke til! og gleder meg til bildene kommer! Lyst til å si ca hva du måtte gi da ? Jeg betalte under 25 ;> en del under Motoren har gått 290.000 nå da, men den tikker ikke, kun 3 sek ved kald motor, og bruker ikke olje bunnpanna lekker litt eneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hørtes bra ut dette! Bare pass på den overplaterusten ved kanalene, kan veldig fort være mer enn bare overflaterust er jeg redd. Særlig hvis det er slik tektyl på kanalene\skjørtene og denne rusten skimter gjennom? Jeg hadde slik svak rustfarge på min. Da jeg fjernet tektylen viste det seg å være bare møl under der. Dog, viste det seg at denne hadde vært sakdet, men likevell. Venter på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Det er ikke tecktyl på, kun orginal body schutz eller hva det heter Ja, skal prøve å få tatt noen bilder ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Her kommer noen Fæææle bilder av hvordan bilen såg ut akuratt idet jeg kjøpte den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Noen som vet hva det mellom setevarme knappene er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Det interiøret oppfordrer absolutt til noe mer sporty ja. Sorte skinndørtrekk og sorte delskinn sportseter, like lekkert som det høres ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Det interiøret oppfordrer absolutt til noe mer sporty ja.Sorte skinndørtrekk og sorte delskinn sportseter, like lekkert som det høres ut som Ja, det høres lekkert ut Vet du hvor mye sånne interiør ligger på i pris? Har også vurdert og skaffe meg en enkel bøttestol og sette over av og til, for så å prøve meg litt på bane ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Noen som vet hva det mellom setevarme knappene er ? Den røde saken er vell startsperra, eller? Var noe lignende på E36 caben jeg hadde vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Noen som vet hva det mellom setevarme knappene er ? Den røde saken er vell startsperra, eller? Var noe lignende på E36 caben jeg hadde vertfall! Den dioda? Hva skjer evt når den slår seg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Det interiøret oppfordrer absolutt til noe mer sporty ja.Sorte skinndørtrekk og sorte delskinn sportseter, like lekkert som det høres ut som Ja, det høres lekkert ut Vet du hvor mye sånne interiør ligger på i pris? Har også vurdert og skaffe meg en enkel bøttestol og sette over av og til, for så å prøve meg litt på bane ; ) Aner ikke, men fant 2 annonser på finn, kan høre med dem så får du et utgangspunkt? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... reaId=1820 http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... reaId=3734 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Jeg hadde en dings på nøkkelknippet som jeg måtte sette bortpå den dioden før jeg kunne starte bilen. Men i og med at du sikkert har hatt start uten å bruke denne, så vil jeg tro den er koblet ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Vet det skal være startsperre, men har ikke noen dings på nøkkelringen jeg vertfall, så den er nokk koblet ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå