Bimmerlars Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 kan prøve å få tatt noen bilder av de jeg har i bilen min til deg, jeg gjorde det ganske enkelt og slapp sveising og masse slikt tull! man trenger ikke sveise vis man bruker FIA godkjente braketter der mutteren er ferdig sveiset fast i plata. Men i Carl håkons tilfelle er det ikke vits å kjøpe noen annen belte enn slikt man kan feste i orginal belte feste bak hvordan fester man plata da? på undersiden eller? Ja. Borer hull og skrur bolten til selen fast i plata som blir klemt inn til gulvet under.
Stramvaier Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 kan prøve å få tatt noen bilder av de jeg har i bilen min til deg, jeg gjorde det ganske enkelt og slapp sveising og masse slikt tull! man trenger ikke sveise vis man bruker FIA godkjente braketter der mutteren er ferdig sveiset fast i plata. Men i Carl håkons tilfelle er det ikke vits å kjøpe noen annen belte enn slikt man kan feste i orginal belte feste bak hvordan fester man plata da? på undersiden eller? Ja. Borer hull og skrur bolten til selen fast i plata som blir klemt inn til gulvet under. Men husk gulvet blir for bratt vinkel på selen, følge bilsportboka. Det beste er hvis man ikke har bur er å sette den i hattehylla eller i overgang sittepute rygg i baksete.
Bimmerlars Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Skulderselene bør monteres slik at de ligger så horisontalt som mulig når de går over skuldrene ja. De på siden derimot festes i gulvet.
Stramvaier Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Ja så klart de på siden kan man evenetuelt bare feste i orginal festene i selen du har nå. Det gjordet jeg på min.
320it Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 er det noen som har bilder av seler montert i hattehylla?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå