Eivinos Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 det er en 325i e36 92mod manuel;) men vet ikke om den har vanos.
Glenno Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Hmm http://www.autopower.se/upload/683/textbilder/vanos.jpg da har di iallfall ikke m52. Edit: Problemet ditt ligner et elektrisk problem. Sjekket jordingskontaketer, batteri ... .
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Forskjellen på disse er vell bare lengden på ledningen. De kan sjekke lambda verdiene når du tar diagnose så jeg tror jeg ville startet der..
Eivinos Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Jeg har fått feilmelding på lambdasonde! så jeg hat tenkt og kjøpe ny og se om det blir bedre da.. Er ikke vanos på min. så hvem av de lambdaene skal jeg handle?
Glenno Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Vanos kom vel i 92 9 mnd husker jeg riktig. Du kan sjekke med online etk også hvilke dele nr din skal ha. Ellers pleier de fleste leverandører kunne hjelpe deg. Billigste jeg fant var hos koed før iår. Husk kjøpe deg spesial nøkkel for skru av lambasonen da vanlig pipe sett stenger for ledningene og sett det godt inn med rust spray.. da ofte sitter helt j..... .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå