Padrino Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hei, jeg skal snart på EU-kontrol med min E36. Den er nyinnkjøpt så jeg har akkurat byttet det meste av bremser bak. Men ABS lampa lyser. Vil jeg få mangellapp på ABS-impulsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jeg fikk mangelapp på abs, når abslampa lyser. Så svaret er ja det vil jeg tru du får mangel på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Ja d er mangel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 vi hadde en peugeot som abs lampa lyste på og absen funka ikke, så fjerna jeg lampa fra instrumetpanelet og fikk ikke noen amangel på det... kan være et engangstilfelle at bil gikk i gjennom daa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Skal egentlig ikke gå gjennom når lampa er tatt ut nei. Alle varsellamper skal lyse når man skrur på tenninga, gjør de ikke det er det feil på PKK. Men er det en eldre bil/varebil kan mekanikeren tro at bilen ikke er levert med ABS og dermed ikke sette feil på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå