Gå til innhold

e36 318is (2,8) coupe *SOLGT*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har e30 prosjekt til salgs om du er intr og bytte. Orginal 325i med råe felger og masse nye deler. Må tas litt rust og gi den en omgang lakk så er den som ny

Har også delebil som kan følge med, E30 320 med smidd innmat, den er noen defekter på men det er det vell på alle delebiler:-)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... s=0&postor der=asc&highlight=

Svar gjerne på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har e30 prosjekt til salgs om du er intr og bytte. Orginal 325i med råe felger og masse nye deler. Må tas litt rust og gi den en omgang lakk så er den som ny

Har også delebil som kan følge med, E30 320 med smidd innmat, den er noen defekter på men det er det vell på alle delebiler:-)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... s=0&postor der=asc&highlight=

Svar gjerne på PM

beklager trenger penger nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle skrive inn at det ikke er noe problem med dynamo lengre da den er byttet men ene ledningen som går til instrumentpanelet er klippet så lade lyset lyser, men den lader for fult det er sjekket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle skrive inn at det ikke er noe problem med dynamo lengre da den er byttet men ene ledningen som går til instrumentpanelet er klippet så lade lyset lyser, men den lader for fult det er sjekket!

den vil lade istykker batteriet vis ikke ledningen til dash fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle skrive inn at det ikke er noe problem med dynamo lengre da den er byttet men ene ledningen som går til instrumentpanelet er klippet så lade lyset lyser, men den lader for fult det er sjekket!

den vil lade istykker batteriet vis ikke ledningen til dash fungerer.

ja det får nye eier feil søke på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte jeg skulle skrive inn at det ikke er noe problem med dynamo lengre da den er byttet men ene ledningen som går til instrumentpanelet er klippet så lade lyset lyser, men den lader for fult det er sjekket!

den vil lade istykker batteriet vis ikke ledningen til dash fungerer.

ja det får nye eier feil søke på ;)

fikset... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...