bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 jeg trur det kan bli bra på sort bil og! var ikke helt gjennomført den slitne e30'n vist over her Nei.for noen år tilbake så var faktisk denne E30,n meget pen. men den ble sliten med tiden da den havnet i hendene på 18 åringer uten peiling som bare brukte opp bilen. Siste jeg så av denne bilen var at den ble brukt som delebil til en annen tofarget e30 som nå også er vraket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320_e30 Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Fant de ) yamaha tzr på det øverste bildet jeg har en yamaha tzr også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ja vet ikke hvem sin TZR det er jeg. vet bare hvem som eide bilen da bildene ble tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Trur det kunne blitt knall tøft med jägermeisteren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå