ingarn Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 tenkte jeg får legge ut en lite prosjekt tråd innpå her jeg om prosjekte mitt. Det som er planen med dette prosjekte er å bygge en rein bane bil, motor blir en 325 turbo motor. det er en 89mod e30 316 i originalt. som jeg har totalt ribbet, dessverre har jeg ingen bildet av hvordan bilen var når jeg fikk den, men den var hvit å sånn passe stand. i vår som var lakkerte jeg den opp igjen i skoda rs blå.min første hel lakkering alene.så den ble grei:) skal legge ut bilde av den som da.bare jg kommer hjem på perm. men nå er som sagt bilen helt ribbet. å buret begynner å nærme seg ferdig i den.frontseksonen er tatt bort å skal bygge om til å kunne skru den av hvis det skjer noe så jeg må det,å jeg har begynt å gjøre den rein under. fordi den skal til sandblåsing innvendig,under og i motorrommet snart:) kommer mer info om motor,drivverk å slik snart. bare enn start dette:) å så noen bilder som viser buret:) å hvordan den ser ut nå
S.Nilsen Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Gleder meg til og se bilder, høres bra ut +1
ingarn Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 det er bra å høre:) skal få lagt inn bilder bare datan vill være medvillig:D
ingarn Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 her er bildene:) kommer flere biler i helga uke 44 får da skal karroseriet være ferdig til sandblåsing, buret å alt:)
Joakim H Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 hvorfor sandblås hele karrosen:O? blås der det er overflate rust, og der hvor de har rusta gjennom også pusser du ned bilen og grunner den...
ingarn Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 det er underbilen,innvendig å motorrommet jeg skal gjøre det. å det er fordi han som gjør det skal epoxy grunne underbilen,innvendig å i motor rommet klar til at jeg bare kan matte over å lakkere det:) får da har jeg en bra grunning å veit at alt er bra i underflaten:D
Joakim H Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 har alltid lurte på hvordan det epoxi sanken funker inne i bilen og i motor rommet:S blir det ikke små rugler hvis man lakker rett over den? eller pusser dem den ned og sparkler og sånn?
ingarn Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 fungerer som en helt vanlig grunning den vi bruker, blir glatt i overflaten men ikke blank. så er bare å gå over med matte klut oxo er det å lakke rett på
ingarn Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 sorry for lite oppdateringer å slik men er jo i militæret dette året derfor blir det slik. men er perm for meg igjen ifra militæret så nå skal det skje mye i jula,holder på å skjærer bort kanaler å bakskjermer nå, får å gjøre den klar til sandblåsing å grunning på mandag, så er det å reise til sverige lille julaften å hente en god julepakke til meg å bilen:D gleder meg:) bilde oppdatering i kveld av det jeg har gjort idag:)
ingarn Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 her kjem bilder ifra dagens økt:) første bilde er ifra slik bilen var når jeg begynte idag:) Å det siste er etter at jeg ble ferdig:) skal bli god plass til hjul bak der nå,flytter opp innerskjermen veldig mye, slik at jeg kan ha større hjul å lav bil uten at det subber, for hater subbing. Hvis jeg ikke har sagt hvorfor jeg skjærer bort bakskjermen å slik er det fordi kanalene er dårlige, pluss at jeg skal bygge den om til m3;)
Schrick Skrevet Desember 19, 2009 Skrevet Desember 19, 2009 Bytter du bakplate mens du driver på? m3 med facelift lykter er ikke noe særlig
ingarn Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 driver å tenker på den saken der,liker egentlig ikke de smale lyktene bak på m3 å eldre e30 veldig godt. så får se hva jeg gjør.
ingarn Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Skrevet Desember 19, 2009 det får du gjøre:) kommer mer bilder i morgen når den er klar på andre siden slik:) å på mandags kveld etter sandblåsing å grunnet alt unntatt tak å stolper utvendig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå