snowhoe86 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 etter frontkollisjon som ikke er vits å rette opp selger jeg bilen min i deler.kommer til å beholde noe selv så gidder ikke skrive opp noen dele liste lissom,men er det noe du/dere trenger/mangler send pm ang del og evt pris. MYYYYE nye deler!
h4ns3n Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Komplette fjærbein foran, dempere bak, diff, m tech pedaler, dekslene du har lakkert opp i svart under frontruta, askebegerkonsollen foran, klokka i dashen;P Det er det jeg kommer på foreløpig:P Toini, legg ut bilder av interiør, motorrom osv.. Så folk ser litt hva du har. Og hvor strøkent ting er.
snowhoe86 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 hehe..du altså er litt vanskelig å ta bilder av noe som er innelåst på dal auto;) henter`n ikke ut føre imåra eller torsdag:) meeen..takk for tipset,bilder kommer;)
h4ns3n Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 Åja, stemmer det:P Forresten, sideblinklysa vil jeg gjerne ha også Da skriver du: Orginal M-tech II optikk 60/30 H&R fjærer eller hva det var. Bilstein B? dempere foran/bak STRØKENT sportsinteriør i 318iS mønsteret Strøkene interiørdeler/dashbord M40b18 km.stand 160000?? Skivebremsbakstilling 51mm fjærbein Tett og orginal cab med sprekk i plastruta Her er hvertfall en start, resten er jo sånt som sitter på en bil uansett..
snowhoe86 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Åja, stemmer det:P Forresten, sideblinklysa vil jeg gjerne ha ogsåDa skriver du: Orginal M-tech II optikk 60/30 H&R fjærer eller hva det var. Bilstein B? dempere foran/bak STRØKENT sportsinteriør i 318iS mønsteret Strøkene interiørdeler/dashbord M40b18 km.stand 160000?? Skivebremsbakstilling 51mm fjærbein Tett og orginal cab med sprekk i plastruta Her er hvertfall en start, resten er jo sånt som sitter på en bil uansett.. da retter jeg på din å skriver: orginal m-tech 2 sideskjørt,dørpanel og bakfanger(den har liten sprekk) 30/30 H&R fjærer med papirer bilstein dempere med papirer motor km stand 190 000;) resten stemmer..hehe
snowhoe86 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 legger ut noen bilder av interiøret nå, og så tar jeg litt fler bilder da jeg henter den ut imorgen kveld:) kan også si at interiøret selges på bud da det er endel som er intr, samme med stylinga. andre smådeler kan vi bare bli eninge om en pris.
snowhoe86 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Hvor mye for hele bilen? den selges i deler da jeg skal beholde en del ting selv
Tuttifrutti Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Interøret er vel ikke noe forskjellig fra preface og facelift?
h4ns3n Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Interiøret passer preface, cab vel og merke;)
snowhoe86 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 hvor mye for bakfangeren? bare slenge på et bud...kan informere at den er prøvd å fiksa opp,men denna sulikken som prøvde er lissom ikke så veldi flink..så er en liten sprekk i den bak...kan sende bilde viss du fortsatt er intr...
snowhoe86 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 da er bilen hentet og avplukking av deler er påbegynt. venstre sideskjørt har en liten skavank på seg foran mot felgen etter at gutta har dratt bilen på henger. men ikke noe stress å fikse... fanger bak hadde en liten sprekk..som fort blei litt større da vi måtte bruke litt makt for å dra den av da stylinga var limt og satt noe j***** *kremt hansen* kan informere om at budet på sideskjørt og dørpaneler ligger på 2000kr setene er det bud på 5000kr caben ligger budet på 4000kr midtkonsollen,teppe og dørtrekk og hekk er det ingen bud på,selv om interessen er stor. så bare slenge på en pm. små deler som deksler osv er det bare å skrive hva man vil ha og et bud.. felger er solgt. kommer til å prøve å bli kvitt det meste iløpet av neste uke,så da er det igrunn førstemann til mølla
325icab_88 Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Venter på svar fra deg ang. dører og interiør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå