Gå til innhold

7x15 BBS *Beholdt, tråd kan stenges*

635csi
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge vinterfelgene mine siden det ligger an til kjøp av nye.

Har desverre ikke senterkopper, og dekkene er ikke noe å ha.

Den ene felgen var helt ny i fjor, men har fått seg en liten skjønnhetsfeil pga. punktering. De 3 andre er også hele og runde, men klarlakken har litt sprekker (+ litt irr).

Kommer med bilder av hver enkelt felg når jeg har fått vasket dem i morgen, så får evt. potensielle kjøpere selv vurdere den totale verdien. De fleste som er på utkikk etter sånne felger har sikkert en formening om hvor mye sånt kan være verdt. Ønsker i såfall bud :)

Det er altså denne typen felger:

vz6wo36rs6o5lo60xdem.jpg

Under vask og rens i fjor:

z48qafoo511lnc8wbgzf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av felgene etter en liten kattevask :wink:

Som man ser så er klarlakken på kanten på 3 av felgene litt sliten, men dette kan lett fikses.

sv1n451iue9sb9zcqqgv.jpg

ri6xvbx3pn6pjdw7bguj.jpg

hsvi546q3yy0csng1rk1.jpg

Nyeste felgen m/liten bulk:

euhnfvgow7kehrgb7wke.jpg

25v0h2rt95en8mrmgdtf.jpg

Selger ikke for 1000,- liksom, selv om de ikke er strøkne. Da kan de heller lagerføres som reservefelger :)

Noen som tør komme med et bud ut i fra bildene da?

EDIT: bor forresten i Halsa kommune på Nordmøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å skrive hva du kunne tenkt deg for felgene..... :wink:

Joda, hadde vel håpet på en ørliten budrunde kanskje, men et sted rundt 1500,- er vel ikke en så vanvittig overpris?? :wink:

Tenkte i utgangspunktet å sjekke hva folk er villige for å gi får sånne felger i den tilstanden. Viser det seg at markedet tilsier at de ikke er verdt noe, så kan jeg jo liksågodt beholde dem. Gunstige å fortsette å bruke som vinterfelger dersom jeg ombestemmer meg ang. de "nye" felgene jeg har kjøpt :wink:

OT: Funnet deg nye hjul du da Wheelwhore? OZ-felgene er straks på vei i Posten til meg hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dekkene er slitte piggfrie vinterdekk av to ulike merker, med dimensjonen 185/65-15, og derfor ikke noe å spare på.

Frakta blir på 224,- pr. pakke dersom de sendes i to pakker med Posten. Ingen problem, har gjort dette flere ganger tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...