635csi Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Vurderer å selge vinterfelgene mine siden det ligger an til kjøp av nye. Har desverre ikke senterkopper, og dekkene er ikke noe å ha. Den ene felgen var helt ny i fjor, men har fått seg en liten skjønnhetsfeil pga. punktering. De 3 andre er også hele og runde, men klarlakken har litt sprekker (+ litt irr). Kommer med bilder av hver enkelt felg når jeg har fått vasket dem i morgen, så får evt. potensielle kjøpere selv vurdere den totale verdien. De fleste som er på utkikk etter sånne felger har sikkert en formening om hvor mye sånt kan være verdt. Ønsker i såfall bud Det er altså denne typen felger: Under vask og rens i fjor: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hvor i nordmøre? noen form for prisant?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gixxer4fun Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 er intr =) som sagt over, prisant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Her er bilder av felgene etter en liten kattevask Som man ser så er klarlakken på kanten på 3 av felgene litt sliten, men dette kan lett fikses. Nyeste felgen m/liten bulk: Selger ikke for 1000,- liksom, selv om de ikke er strøkne. Da kan de heller lagerføres som reservefelger Noen som tør komme med et bud ut i fra bildene da? EDIT: bor forresten i Halsa kommune på Nordmøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Og da tok interessen brått slutt eller......? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Kan være greit å skrive hva du kunne tenkt deg for felgene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 Kan være greit å skrive hva du kunne tenkt deg for felgene..... Joda, hadde vel håpet på en ørliten budrunde kanskje, men et sted rundt 1500,- er vel ikke en så vanvittig overpris?? Tenkte i utgangspunktet å sjekke hva folk er villige for å gi får sånne felger i den tilstanden. Viser det seg at markedet tilsier at de ikke er verdt noe, så kan jeg jo liksågodt beholde dem. Gunstige å fortsette å bruke som vinterfelger dersom jeg ombestemmer meg ang. de "nye" felgene jeg har kjøpt OT: Funnet deg nye hjul du da Wheelwhore? OZ-felgene er straks på vei i Posten til meg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Vet du hvor mye frakt kommer på til stavanger? Går det ann å bruke dekkene i det heletatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Dekkene er slitte piggfrie vinterdekk av to ulike merker, med dimensjonen 185/65-15, og derfor ikke noe å spare på. Frakta blir på 224,- pr. pakke dersom de sendes i to pakker med Posten. Ingen problem, har gjort dette flere ganger tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelwhore Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hva er betegnelsen på disse felgene ?? Står ofte stempla inn på felgen en eller annen plass. BBS RA el. lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hva er betegnelsen på disse felgene ?? Står ofte stempla inn på felgen en eller annen plass. BBS RA el. lignende Det kan jeg sjekke i ettermiddag etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Send meg en pm vist du finner senterkopper til oz felgene dine da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Send meg en pm vist du finner senterkopper til oz felgene dine da.. Trenger du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 jeg mangler en til 16" har lett i ett år nå uten hell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 jeg mangler en til 16" har lett i ett år nå uten hell.. Hmmm, høres ikke ut som det er noen vits i å begynne å lete i det heletatt da nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå