maasoey Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 http://i37.photobucket.com/albums/e93/maasoey/1.jpg Passer ikke bmw, men må bare prøve her. Har snakket med det firmaet hvor jeg kjøpte disse felgene ny, men de kan ikke oppdrive flere. Info: ET38 - 18x8 - 5x112. Tror den heter P888 - Black Inox Front - Trinity. Dekklageret hevder de har den, men det er altså der jeg har prøvd å få tak i flere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Tevo dekk fører felgene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Kult! Har bulket en, samt har kjerringa kantkjørt samme. Snakk om hell i uhell! At det var samme felgen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Sitter den på et vagprodukt? Synes jeg ser slike felger på annenhver Passat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Ja, den gjør nok det. Men jeg fant bare felgen i ET35. Er litt teit å kjøpe èn ny da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå