Gå til innhold

E46 ///M3 CSL, ny bil i tunet


Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

nei vel, begynnte å lure om eg hadde gått glipp av noe der.

da var felger bestillt, den står på disse hjula nå, blir ikkje det samme. nå ser en godt hvor mye breiere m3 skjermene er. (bak værtfall) til samenligning med 325 en. der er omtrent helt flush omtrent med skjermen.

yyfp72a9o9slg000gie5.jpg

da84y2f4jons080aqchf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Ja da var støvet tørket av,og bilen startet greitt :)

Er ikkje mye gjort i vinter men litt er det. har heller sittet inne i vinter og kjørt bmw på loftet. 8)

xb9hz3q0553fwhz6hb8i.jpg

Ellers er det blitt byttet indreskjermer med en god rengjøring attåt.

Har også demontert sideskjørt,slipt dem ned og fått dem lakkert,var litt usikker på om det var rust flekker her også (kanalene) Det var det ikke i det hele tatt så det var bra.

ynyldr1ffpvv14xmomej.jpg

Ellers er felgene på nå,selfølgelig org felg med også org dekk så nå begynner det og bli bra :)

zak40rgyv43b6gm9yf9l.jpg

Blir ikkje kjøring før i mai, men kommer med en foto shoot da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Blir nærmest dårlig av misunnelse! Får ikke blitt mer perfekt, Syvert :) !
Utrolig flott bil! Moro at de finnes en slik moderne klassiker i Norge 8)

Takk for det :) Ja det kommer seg nå.

Orjan: bilen din ser ut som blir veldig godt stelt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt rått!! drømme bil nummer 1. Alt blir helt rett med pilot sport cup dekk! :)

Hvis jeg hadde hatt bilen er det kun en ting jeg ville forrandret; fjernet skiltplatene, og festet skiltene med borrelås. skiltene blir da liggendes helt intill bilen:) veldig lettvint å demontere skiltet, og borrelåsen med lim på baksiden kan lett fjernes fra bilen uten å skade lakken seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt rått!! drømme bil nummer 1. Alt blir helt rett med pilot sport cup dekk! :)]

Takk for det, blir nok litt mindre brukervennlig på veien men under rette forhold er det nok et meget bra grep ja,

me hadde nok ikkje kjøpt disse dekka hadde det ikkje vært for at den blei levert med slike som ny. gleder meg til å teste ja,hørt di støyer en del men det gjør jo hele bilen så det er ikkje så farlig.

noen her inne som har erfaring med slike dekk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bil :D Utrolig gøy at du tar så godt vare på den, ikke alle som gjør det idag :applause:

Skjønner at den går i Øvre Telemarken, men hvor? Skulle gjerne sett den på ett lokalt treff en gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kommer ned på lokaltreff så sant ein ikkje er på arbeid,

når tid er vårtreffet i år da tru? veit du det?

Ganske så sprek sak du har der da, har du den på autostrada?? slik at når en er nedom ein dag så kan en ta en kikk,dere har jau andre modeller som er verdt å ta ein kikk på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmebil!! Du er en heldig mann. Skal du på valle hovin 30. april? :)

Ja må vel ærlig innrømme at det er min drømmebil også. :)

Nei i år er eg på arbeid i den perioden,noe som er veldig synd da det er så bra oppmøte med mange pene biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Syvert changed the title to E46 ///M3 CSL, ny bil i tunet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...