Oddey Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Selger da et interiør jeg har liggende til overs da jeg bygger om caben til m3, det er da: 2 stk Sport stoler, sort skinn, ingen skader på setene. Bakseter, topp stand, ingen form for skader Sidepaneler fremme og bak, hele og pene fra engelsk e36 m3 Pris: 6500,- må hentes eller kan møtes et sted på veien hvis det er mot oslo. Kan sende flere bilder på mail/msn, får bare feilmeldinger når jeg prøver å laste dem opp. Delene er å finne i Kongsvinger Bildene er litt dårlige da dem er tatt sent med dårlig lys/mobilkamera.
m-alpin Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 åhr,dette skulle jeg hatt men har ikke mulighet til å hente å jeg bor langt unna
Oddey Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 åhr,dette skulle jeg hatt men har ikke mulighet til å hente å jeg bor langt unna ahh, det var dumt da=/, for liker ikke å sende ting lenger =/.
Oddey Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Passer dette coupe? dette er til coupe frem stolene er tatt fra caben, men dem er identiske til coupen . baksetene og sidepanelene kommer fra en m3 coupe. Har en som vil gi 6000 hvis han får dem på søndag, så går for det hvis ingen legger på mer.
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Ok, er det mulig å kunne treffes på hemsedalfjellet? men har ikke mulighet før neste uke.
Oddey Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Ok, er det mulig å kunne treffes på hemsedalfjellet? men har ikke mulighet før neste uke. Beklager, med det er en fire og en halv times kjøring fra der jeg bor en vei, så det kan jeg nok ikke .
BMW_320icoupe Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 Du får gi en lyd vis det ikke blir solgt på Søndag da!
Oddey Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Du får gi en lyd vis det ikke blir solgt på Søndag da! skal jeg gjøre
Oddey Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Fortsatt til salgs da kjøper ikke har gitt lyd fra seg.
Oddey Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 pris på bakseter? 6000, siden det selges kunn samlet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå