Oddey Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 SigurdE36 skrev: bytter du den vaiern på passasjer stolen før du selger? ja, det er planen , har muligens en kjøper på 6500 men da måtte jeg møte han på veien til Trondheim, noe jeg ikke helt veit om jeg orker.
SigurdE36 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 kjøre til hedemark er ikke noe problem, men jeg vil ha noe som funker. vet du hva som er problemt med setevarmen?
Oddey Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 SigurdE36 skrev: kjøre til hedemark er ikke noe problem, men jeg vil ha noe som funker. vet du hva som er problemt med setevarmen? aner ikke hva som kan være feil, har ikke sett så nærme på det.
SigurdE36 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 du får si ifra når du har fiksa passasjerstolen.
t_pedersen81 Skrevet November 13, 2009 Skrevet November 13, 2009 Er alt i orden med setene nå? Kan du evnt møte meg i Oslo?
Oddey Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 t_pedersen81 skrev: Er alt i orden med setene nå? Kan du evnt møte meg i Oslo? har ikke fått somlet meg til å bytte vaieren enda, da vinterbilen kvellet har jeg måtte bruke tid på å fikse den først. skal se om jeg rekker å bytte vaiern imorgen
t_pedersen81 Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Sender du meg en pm om hva du skal ha så fort vaieren er byttet?? kan du møte meg i oslo? har du bilder av slitasjen på setene?? Følger midtarmlene med? Takk
Oddey Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 t_pedersen81 skrev: Sender du meg en pm om hva du skal ha så fort vaieren er byttet?? kan du møte meg i oslo? har du bilder av slitasjen på setene?? Følger midtarmlene med?Takk Kan sende deg en pm vettu , har bilder, legger dem ut her . Følger med bare det som står der, da følger midtarmlene ikke med .
Oddey Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 t_pedersen81 skrev: Fungerer setet som det skal nå da? leverte det til rep. idag skal bli ferdig til imorgen.
einemo Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Passer di sedan e36? bare framseter rekner jeg med?=)
Oddey Skrevet November 17, 2009 Forfatter Skrevet November 17, 2009 einemo skrev: Passer di sedan e36? bare framseter rekner jeg med?=) bare fram setene ja
Oddey Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Skrevet Desember 1, 2009 Står her fortsatt han som skulle kjøpe ble operert for litt siden så han skulle komme om en 14 dagers tid etter hva jeg forsto .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå