Michael Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Har en 320 touring jeg vurderer å selge, så lurte jeg litt på hva den er verdt. -Alle foringer er byttet til powerflex -Bilstein Sprint dempere og eibach fjærer -Hvite blinklys rundt om -17" e39 m5 kopi på sommerhjula og no 16" 6 eika til vintehjula Det er en del minus med den, den har gått ca 300 000. Den bruker litt olje (ventiltettingene) Noen små rustflekker. En klakkelyd som kommer og går. Noe ubalangse i hjula. Ellers er det en god bil som alltid funker, er en del nytt som jeg ikke kommer på i farta og. Takker for svar
Michael Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Er ikke mye bilder jeg har av den, men jeg fant ett hehe
wabby Skrevet Oktober 15, 2009 Skrevet Oktober 15, 2009 20.000,- kanskje... Med tanke på at den er begjæret avskiltet. https://svvgw.vegvesen.no/http://timepl ... Nr=dj60826
Michael Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 Så jeg får ikke mer enn 20 hvis den er godkjent ?
Michael Skrevet November 12, 2009 Forfatter Skrevet November 12, 2009 noen som vil ha den for 18 000 sånn den står..??? må da være billig det... kommer en salgsannonse senere...bare lufter et salg her siden jeg har tråden alt den kan leveres ferdig godkjent eller tilogmed helt fiksa opp for en annen sum mye bil igjen for den som gidder å ta en sjekk på den, har brukt bilen mye og har vært minimalt med problemer utenom at jeg har skifta vannpumpa som gikk i tusen knas og begge lamdasondene
Michael Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 legger ut en salgsannonse i morgen, var lite respons her
Michael Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Skal ta flere bilder Det er veldig lite rust, litt overflaterust ved ene hjulbuen bak, ikke en stor flekk. og ellers så er det vel såvidt no veldig små flekker på bakluka tror jeg. Mye bil for penga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå