Gå til innhold

E36 318ti.

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Lurer på litt forskjellig.

Noen som vet hva de tre siste punktene i utstyrslista mi er?

Skulle ta ned vinduet for litt tilbake. Hele ruta hoppa ut av sporet og var ikke slik den skal være. Jeg fikk tatt ruta opp, og kjørt opp vindusheisen(elektrisk).

Prøvde å rive av dørpanelet, men ble stoppa av en klips/et eller annet. Denne sitter bak der man justerer sidespeilene. Noen triks her? Er det bare rå muskelkraft her, eller noen vei jeg må løfte. Prøvde alt mulig, men var for kaldt, så ga opp!

Sett i disse kalde vinterdager at mange har papp/aluminiumsfolie i grillen. Hva er greia der?

Takk for svar, på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok knekt en av klipsene som fester ruta til heisen. Grei jobb å bytte, men ikke kuk for mye med heisen før du får gjort det ;)

Det sitter en skrue i hullet nede på håndtaket på dørtrekket, ellers er det bare klips. Begynn i forkant (greit å få tak der) beveg deg ned, bak og opp igjen om du skjønner. Så vipper du trekket ut i nedkant og løfter det over låsepinnen og ut av rutelista.

Speiljusteringsknappen popper du ut fra baksiden og kobler løs, og det sitter nok en liten leding til diskantelementet ditt der som du må nappe ut. Da er hele trekket av, og du kan dra vekk "weathershield" greiene og har full adgang til vindusheisen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Sjeldent jeg oppdaterer her, men litt har jo skjedd.

Dro til Sweeden og fikk kjøpt meg monoblokk og ledninger, så har koblet opp dette. Utrolig deilig med litt fyldigere lyd i bilen. Bruker en gammel 10" foreløpig, men har en 15" liggende.

Ellers har jeg bestilt med gul solfilm til lyktene. Så gleder meg til å få det på og se resultatet.

Videre er planen nye tåkelys og senk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, om du tar av 20mm senkefjærer og setter på 60mm, så betyr ikke det at du ender opp med 80mm senk. Det er fjærene som avgjør høyden.

Og jeg har hatt 40/30 på en compact. Syntes det var litt for høyt, samt at forskjellen på "glippene mellom dekk/hjulbue forann og bak.

Syntes du i hvertfall burde ha 20mm forskjell på forann og bak.

Jeg har forresten m-sport understell på min sedan, nå med 70/40 senk, og det har funket utmerket hele vinteren det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...