Hagestande Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Ja, nå er det lenge siden en oppdatering. Har ikke fått gjort noe stort i løpet av vinteren, bortsett fra gule lykter og rengjøring. Og selvfølgelig brukt BMW`n til det den er flink til på hvitt føre. Slenger ut noen bilder av montering av solfilmen på lyktene. Etter en liten kattevask. Slenger inn et bildet av fars skitne doning. Kan si jeg var den tøffeste gutten på skoleparkeringa når det var 30 cm snø og umåket Utover våren og sommeren er planene tåkelys(gule - filmen ligger klar) og senk, noe den fortjener, mener jeg. Ellers er jeg usikker på om jeg vil/skal ha org. nyrer eller shadowline. Forslag? Sommerskoa kom på i midten av mars, og det er en stor forandring! Stivere og ser mye bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet April 17, 2010 Forfatter Share Skrevet April 17, 2010 Bestilt spredere og "ny" brukt bakpotte fra koed Så satser på å få det på til uka, gleder meg God helg, uansett om det blir kosing med bilen eller med flaska! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Ble veldig bra med gule lykter Må bare følge opp med gule spredere og nå... Original bakpotte du har bestillt, eller noko attåt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Ja, lyktefilmen til sprederne ligger klare;) Orginal bakpotte gett. Har ikke noe bruk for noe effektanlegg, bortsett fra en litt vassere lyd da Det får bli neste BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Da har jeg vel egentlig vært litt treg på å oppdatere. Fått på tåkelysa og bakpotta. Deilig med en "stille" bil igjen. Noen bilder.. Ja, har redigert litt på høyden av bilen. Må jo se hvordan det blir etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 oi, dette ble skikkelig stilig! Går og kikker litt på compact selv om dagen, trenger en bil som er billig i drift og billig å forsikre. Compact er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Compact er gøy, liten og snerten!! Ja, du har jo hatt et par før du Jeg kan jo si ifra når jeg skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Hehe, skal muligens kjoepe compact neste helg om det blir noe av, flytter til bergen 20 mai saa trenger ny bil innen det =) skal du paa noen treff i sommer? Burde hatt et lite compact treff, hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 8, 2010 Share Skrevet Mai 8, 2010 Ble jo snertent med gule spredere. Må bare få på senken og nå Endre: Fy faen å du bytter ut biler for tiden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 9, 2010 Share Skrevet Mai 9, 2010 Hehe, jo men eg savner alltid compact. Dessuten saa er 323en mye for dyr aa ha under foerstegangs tjenesten. eneste krav er at bilen maa ha takluke og vere billig i drift.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2010 Treff vil jeg gjerne på, selvom bilen ikke er som jeg kanskje skulle ønske. Compact-treff hadde vært suverent. Men må bli på Østlandet et sted da i tilfelle Senk kommer nok om ikke så lenge. Hvor mye pleier en forstillingskontroll vanligvis å koste? Det var ikke store krava! Men du glemte å si at det skal være en BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 10, 2010 Share Skrevet Mai 10, 2010 Treff på østlandet skal vi vel klare en gang tenker eg hadde vert morro! Det var ikke store krava! Men du glemte å si at det skal være en BMW!! Er en selfølge at det er bmw vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hagestande Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2010 Ja, det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå