bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Hehehe.. ja mange som absolutt ska grave der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 off ja. Folk må jo skjønne at på en 15 år gammal bil som ligger ute for 26k så VIL det være noe småplukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 off ja. Folk må jo skjønne at på en 15 år gammal bil som ligger ute for 26k så VIL det være noe småplukk. Ja var en kar som holdt på pirka på småting på 525ia,n min når jeg skulle selge den å. Jeg ga han en tydelig besked. hvis han vil ha en 100% strøken 525ia så står den på Strandvegen Auto og koster 600.000.- Ikke 39.000.- som jeg skulle ha sa jeg Da ble han lang i maska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Hahaha, genialt. Den skal jeg faenmeg bruke neste gang noen begynner å pirke FOR mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 Hahaha, genialt. Den skal jeg faenmeg bruke neste gang noen begynner å pirke FOR mye hehe jepp. det funker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 20, 2009 Forfatter Share Skrevet November 20, 2009 Hvorfor tenkte jeg ikke på det når jeg ble bydd 15 lapper i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 rart at den ikke er solgt egentlig, med det interiøret der, så kunne jeg og vurdert bilen.. sorry off topic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Markedet er dårlig for tiden vettu... Og folk forventer jo som tidligere nevnt tydligvis en strøken bil når de handler 15 år gammel 316 til 26k OT i salgsannonse er bare gratis bump det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 de setene så ihvertfall helt vanvittig gode ut. Bare er verdt halve salgsprisen på bilen, så rart den ikke har forsvunnet fra Palmekysten ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Nja. Vil nå ikke si de er SÅ mye verdt. Det er slitt vekk en del farge på sidestøttene på begge, men etter en oppfarging vil de bli helt fine igjen. Men veldig behagelige det er de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 tror nok annonsen skremmer litt, selv om bilen sikkert er vært pengene. brann inni coupen, hjemmelakka div på bilen, kun skinstoler resten stoff osv. no offence men får mye greit for 26 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Ja, mulig det. Til info så var ikke brannen store sakene, og interiøret er fullstendig ribbet og byttet ut med "nytt" mest pga røykskader. Stolene ble satt inn fordi de er så hinsides mye bedre å sitte i enn standardstolene. Og alt det hjemmelakka er plast deler bortsett fra kanalene hvor jeg har lakka rett over autoskytsen så det er ikke noen økt risiko for rust e.l. Denne bilen har jo også relativt lav km i forhold til prisen, og motor/drivlinje er i god form Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Virker jo som en flott vinterbil dette her er compact arti på snø ? lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 23, 2009 Forfatter Share Skrevet November 23, 2009 Compact er vel like morsom på snø som andre E36 tenker jeg. Fordelen er jo at det blir litt lettere å kontrolere en sladd siden tyngdepunktet blir litt mer sentrert så man styrer sladden mer med gassen enn ved å slenge ut hekken Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet November 23, 2009 Share Skrevet November 23, 2009 Hadde uten tvil vurdert å kjøpe denne for 3 måneder siden, hadde det ikke vært for at jeg kjøpte en E36 sedan for samme pris med en del større km.stand. Bare vært plaget med denne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg