Egil-s Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Lampa lyste fordi klossene foran begynte å bli dårlige, de ble skiftet og det lyser fortsatt. Må man dra til en forhandler for å få de til å resette lampa eller no? Har en slik diagnose tester selv, men fikk ikke fjernet lampa med den.
Aracna Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Skiftet du bremsebeleggsensoren også? Etter de er aktivert, er det bare å kaste dem når du skifter bremser..
S.Arnesen Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 På e46 må du ihvertfall ikke bytte sensor. Sensoren slår ut når den får jording, når jordingen forsvinner så forsvinner lampa. På de e46'ene jeg har byttet bremser på så har jeg latt den stå på hakk 2 på tenningen en stund, og da har lampa slukket. Vet ikke hvor lenge, men er vel ikke stort mer enn ett minutt eller to...
Aracna Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 aaahh.. da tok jeg feil. Trodde ikke det gikk ann.
S.Arnesen Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 aaahh.. da tok jeg feil. Trodde ikke det gikk ann. Fungerer på de fleste tror jeg, men det beste er såklart å bytte sensoren med det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå