Silverboy Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Hvordan er strømpa til brekkwire festet i bærearmen? Har tatt av alt sånn at jeg kan dra selve wiren litt ut og inn, men skal ha av bærearmen og får jo f**n ikke løsna strømpa fra bærearmen.. prøvde å dra litt, men føler jo ikke for å rive i filler hele greia heller.. Prøvd å søke, men finner ingen ting (selv om det garantert står her en plass)
Silverboy Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 Hvis du bruker synet litt og ikke bare poster unødvendige tråder på nettet så hadde du sett at det er bare å stikke en skrutrekker eller lignende inn gjennom ett av hjulbolt hullene og inn på siden av selve wiren og kakke til med en hammer, så spretter hele strømpa ut. Lett som en plett..
svart Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Hei!Hatt samme problem. Det er bare til å dra den rett ut fra bærearmen, den løsnet fint på ene siden på min, men på andre siden satt den som bare det. Inn med en dor, litt hamring,litt stoff på så kommer den.Hvis ikke den løsner så tar du en rør tang på strømpen å vri og dra.Så kan du kjøpe ny wire:-) Bare slipp fantasien løs så kommer den ut på et vis, den skal bare trekkes rett ut.
Silverboy Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Fantastisk flott løftebukk du hadde skaffet deg der
svart Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Hehe, såg jo ikke at du skrev til deg selv Tenkte bare ¨stakkar, her er det nok en luring som får kjeft pga litt mangel på lyst å bruke dagen på å søke i hundre tusen mill poster¨ Her kan jeg lett gjøre dagen bedre:-) Bra du likte bukkene, har nå blitt proff å fått den på stål bukker.Leca'n kom til sin rett etterpå når traversforingene skulle bankes ut, passet fint i hullene på blokken
Silverboy Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 hehe, regnet med det. Svarte meg selv iom at jeg BURDE ha sett det (men hadde ikke lykt) og fordi det da skulle komme ett konkret svar slik at neste mann med samme problem lettere skulle finne svar Takk for svaret iaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå