bergeee Skrevet Oktober 16, 2009 Skrevet Oktober 16, 2009 Hallo. har en e36 325i som selges i deler. bilen var jævlig god og kjøre før jeg begynnte og demontere den. er endel rust på bremseskivene pga den har stått hele vintern. bilen har også et strøkent interiør viss jeg ikke husker feil. men uten dørsider. det som er borte blir skriv opp under. det som ikke står der har jeg. og det som er av ikke standar utstyr blir også skriv opp. så er ikke vits og spørre om m3 fangere og sports skinn:) solg høyre forskjerm ac pumpe bagasjeluke ikke noe og spare på front fanger grill ramme "ekstrautstyr" mellom stor kjørecomputer el vinduer forran el takluke rust fri bagasjeluke ac sort gulv teppe ting jeg skal ha selv motor og girkasse hele forstilinga ink tannstag
bergeee Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2009 kan ta bilde av det senere i dag eller i morgen;) det er svart skinn ja.)
hypah Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 Har du girkasse, clutchhus, mellomaksling, diff, brems- og clutchpedal? Eller noen av delene?
bergeee Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 har diff:) kom med bud;) gir og clutch skal jeg ha skjøl. brems? mener du alle bremsene?
bergeee Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2009 dørene er hele mener jeg. skal få tatt noen bilder snart:) pedalane har jeg vettu:) vet ikke om jeg orker og begynne og skru det fra verandre:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå