|Ole| Skrevet Oktober 21, 2009 Skrevet Oktober 21, 2009 stemmer att du ikke kan sette fordeleren feil nei, menn plugg kablene kan da stokkes om uansett hvordan man vrir og vender på dette! det er heilt riktig
Morty999 Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 står vell tall på fordelerlokket? om hvor hver enkelt skal stå? står på "fremsiden" av høla som stikke ropp av lokket...
haavco Skrevet Oktober 24, 2009 Skrevet Oktober 24, 2009 hvis du har tilgang på utstyret så kan Du prøve: teningslampe for og sjekke at du har gnisten der du skal. Og så kan du prøve komprisjonstest for og sjekke at du har komprisjon etter riktig data.
painkiller Skrevet Oktober 25, 2009 Skrevet Oktober 25, 2009 Sikker på at motor ikke står 180 grader feil?
metalheart Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 ja,er sikker på at det ikke står feil,skal være vanskelig å sette feil,når syl.1 er på topp,og begge merkene stemmer på register. tenningsrekkefølge stemmer også,men tyder på tennings feil alikevel,men skal inn på ts racing på onsdag,så da regner jeg med mysteriet blir løst på et vis
Morty999 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 Sikker på at motor ikke står 180 grader feil? de får ikke stått feil disse
Morty999 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 btw, har du svinghjulfølere eller en føler foran på veiva? om du har de bak så prøv å bytt om begge kontaktene, har gjort det flere ganger og da har jeg gnist men den starter ikke. så prøv å bytt om de om du har 2 følere på svinghjulet..
metalheart Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2009 har en impulsgiver på svinghjulet,og en kaldstart sensor på termostat huset,går ikke å bytte om kobbling på disse.,begge er ok,har målt ohm verdien,og byttet ut med nye,men akkurat likt.ingen start.
Morty999 Skrevet Oktober 26, 2009 Skrevet Oktober 26, 2009 når du har impulsgiver, mener du en føler foran på veiva? eller en bak på girkassa?
metalheart Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 når du har impulsgiver, mener du en føler foran på veiva? eller en bak på girkassa? den står med den rifflete kanten på svingjulet,så det er vel noe med veiva da. den skulle være mellom 400-800 ohm,og den målte jeg til 504 ohm
Morty999 Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 okei, da har du kun en føler foran på reimhjulet. er to forskjellige typer ute å går der serru, men da kan den ikke kobles feil hehe blir pluggene våte?
metalheart Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 SISTE OPPDATERING: Bilen er inne hos kvål auto/ts racing i sandnes nå. De har sjekket og målt,og funnet ut at det nesten ikke er kompresjon i motoren,sylinder 6 har ikke komp.i det hele tatt,og de andre lekker 20,40,70,30 %. så de mener at noe sto feil på toppen når den ble montert,og er slått sjevt på en eller annen måte. men bilen har jo aldri startet?trodde ikke det skulle gå ann da? men register reim og tenning sto riktig sa de,så da fatter ikke jeg noe.
haavco Skrevet Oktober 28, 2009 Skrevet Oktober 28, 2009 Fresa du ned toppen før du satte den på?? Det er normalt at de vrir seg litt når du skrur dem av. Fikk du vite hvor det lakk?? olje kanal, vann, innsugs ventiler, eksos ventiler, utblåsing mellom sylinderene??
metalheart Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Fresa du ned toppen før du satte den på?? Det er normalt at de vrir seg litt når du skrur dem av.Fikk du vite hvor det lakk?? olje kanal, vann, innsugs ventiler, eksos ventiler, utblåsing mellom sylinderene?? toppen var ferdig overhalt da jeg kjøpte den,planet,og skiftet tettninger osv,men noe har jo tydeligvis ikke vert sånn somdet skulle alikevel.de skulle finne ut i morgen nøyaktig hvor lekkasjen var fikk jeg besjed om,så får vi se hvordan det blir
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå