Gå til innhold

SLETT!


 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil, nesten som min ;) Jeg har dtm pottene og liker de godt, lyden også! og jeg liker baklyktene dine, har org nå, men syns de litt klare "todelte" er litt finere...

Er den diamantsvart?

takk:) har du bilde av rompa på bilen din?=) e ikkje heilt sikker på da men lura på om den e bare svart liksom.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du selv monica? :o

kjøyre sjølv? e kje 18 ennda men. :P

Hehe, tar jeg det som et tjaa? :D

Er (kun..) 17år selv så, men bor lissom et sted hvor det er litt mer populasjon og ikke minst polti rundt hvert et hjørne så er ikke mye aktuelt og kjøre uten no lapp her gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører du selv monica? :o

kjøyre sjølv? e kje 18 ennda men. :P

Hehe, tar jeg det som et tjaa? :D

Er (kun..) 17år selv så, men bor lissom et sted hvor det er litt mer populasjon og ikke minst polti rundt hvert et hjørne så er ikke mye aktuelt og kjøre uten no lapp her gitt.

ååååja;) her e da sjelden du ser onkel blå på veien;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Nesten lik min ;) Har dtm pottene, og liker de, både utseende og lyd :)

Har bare org bakfanger nå, men regner med at det blir diffusor, evt hele dritten... Men jeg vil ha sånne baklyter som deg, liker bedre de blanke "todelte" har selv org nu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil! Nesten lik min ;) Har dtm pottene, og liker de, både utseende og lyd :)

Har bare org bakfanger nå, men regner med at det blir diffusor, evt hele dritten... Men jeg vil ha sånne baklyter som deg, liker bedre de blanke "todelte" har selv org nu...

ååja, har sooo lyst på DTM :roll: har kjøpt diffusor no, men kje fått den ennda. :P eg syns sånne lykte so eg har e masse finare, ikkje styggt meint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i det! skal investere i slike, men er litt usikker på om jeg vil ha det "hvite" helt blankt, eller litt sota(fra gsbildeler)

Her ser du både pottene, lyktene og 10" dekk bak :P blir bedre med m-bakfangern...

skitten og i regnet, men men

mt3jmbgdrea5iny0paof.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i det! skal investere i slike, men er litt usikker på om jeg vil ha det "hvite" helt blankt, eller litt sota(fra gsbildeler)

Her ser du både pottene, lyktene og 10" dekk bak :P blir bedre med m-bakfangern...

skitten og i regnet, men men

mt3jmbgdrea5iny0paof.jpg

sånn roma vil eg og ha, bare me diffusoren då. :P masse måtte du ut me for pottene=)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig i det! skal investere i slike, men er litt usikker på om jeg vil ha det "hvite" helt blankt, eller litt sota(fra gsbildeler)

Her ser du både pottene, lyktene og 10" dekk bak :P blir bedre med m-bakfangern...

skitten og i regnet, men men

mt3jmbgdrea5iny0paof.jpg

Jeg har et sett like lykter liggende bare at blinklysa er litt sota hvis du er intressert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...