Flatshift Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Hei ser de selger sports kam til m50 på f.eks schmiedmann. for jeg må overhalle toppen i vinter,så da tenkte jeg litt på å sette på kvassere kammer. og en liten annen ting. med elektronisk tenning og justering så blir det vel ikke noe høyere avgass av kvass kam? for gidder ikke å montere kvasse kammer hvis det blir for høy avgass av det. skal på etterkontroll etter overhalling av topp =) men går det ann å sette på: Sports kam M50 256GR innsugnings-siden og Sports kam M50/M52 244GR utblåsnings-siden hva med justerbart kamdrev? er det til m50 og er det nødvendig? håper dere forstår hva jeg skal frem til. Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Heiser de selger sports kam til m50 på f.eks schmiedmann. for jeg må overhalle toppen i vinter,så da tenkte jeg litt på å sette på kvassere kammer. og en liten annen ting. med elektronisk tenning og justering så blir det vel ikke noe høyere avgass av kvass kam? for gidder ikke å montere kvasse kammer hvis det blir for høy avgass av det. skal på etterkontroll etter overhalling av topp =) men går det ann å sette på: Sports kam M50 256GR innsugnings-siden og Sports kam M50/M52 244GR utblåsnings-siden hva med justerbart kamdrev? er det til m50 og er det nødvendig? håper dere forstår hva jeg skal frem til. Mats Vist det er kun topp pakningen du skulle bytte, så hadde jeg ikke byttet kammer. Tipper dem koster over 3000 per st. også. Er kammene dine slitt da, hvor langt har bilen godt? Med så snille kammer så får du ikke problem med avgass. Just kamdrev trenger du ikke. Men chip er ett must. Kan anbefale trimchip.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 først og fremst skal jeg bytte ventiltetninger da den slipper gjennom olje. så skal jeg planslipe toppen. bilen har gått 340.000 ca. men kan jeg kjøre med kvass innsugskam og original eksoskam, eller blir det feil?? og hva er maks kam grader på original topp?? takk for svar. mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Du kan kjøre schrick innsugskam, og sette den originale innsugskammen på eksossiden. Den har mer løft enn eksoskammen til Schrick, og er gratis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 BUMP 268° Indsugning / 257° Udstødning spør igjen,går dette med original topp??? og er det no vits med tykkere toppakning? mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Du skal ihvertfall ikke ha noe tykkere toppakning om du vil ha mer hk. Heller plane toppen litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 268° Indsugning / 257° Udstødning vurdere dette fra koed,går det ?? blir nok original toppakning. bare ville høre om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flatshift Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå