Turbo Touring Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Heisann! Legger ut M5'en for salg grunnet plassmangel. Bilen er godkjent ombygd fra 518 der absolutt alt er tatt fra donorbilen, så det eneste som er 518 er chassi'et. Bilen har alt av utstyr som 3,6'en ble levert med. I tilegg til det har den: K-sport Coilovers Hamman PG 3 (3-delte felger) Powerflex foringer over hele bilen. Bilen er ikke strøken kosmetisk, men blank og fin og ikke mye rust. Selges med med trolig rådebank. Prisatt 70000kr Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. Må hentes på henger. Ring gjerne 41392137 for en liten prat Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 har du interiør bilder? hvor er det rust hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 legger inn et bud på 55 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 har du interiør bilder?hvor er det rust hen? Skal ordne det så fort jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 legger inn et bud på 55 Legg på 10000 så er den din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 legger inn bud på 56 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 har du interiør bilder?hvor er det rust hen? Skal ordne det så fort jeg klarer kjapp deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 har du interiør bilder?hvor er det rust hen? Skal ordne det så fort jeg klarer kjapp deg da Har desverre ikke fått ordna noen idag pga jobb, men håper på og få gang på noe interiørbilder i morgen. Er du sugen?? Er litt rust i bunn av skjermer. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 kvifor må den hentast på hengar? er skilt på den? godkjent lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 kvifor må den hentast på hengar? er skilt på den? godkjent lenge? Trolig rådebank står det i annonsen, lite lurt å kjøre med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 har du interiør bilder?hvor er det rust hen? Skal ordne det så fort jeg klarer kjapp deg da Har desverre ikke fått ordna noen idag pga jobb, men håper på og få gang på noe interiørbilder i morgen. Er du sugen?? Er litt rust i bunn av skjermer. Mvh jeg ja, skal jo ha en annen når min gamle ble stjålet. ihvertfall når jeg har motor som passer rett inn på den. men spørs hvor mye jeg får for penga. kan du ta bilder av rusten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 kvifor må den hentast på hengar? er skilt på den? godkjent lenge? Rådebanken er nok grunnen til at den må hentes på henger. Den ska godkjennes mai 2010. Det er skilt på den ja Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Gratis BOOMP:D synd denne godbilen må selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Når jeg så på denne for en stund siden, var det noe gale me abs, noe olljegreier? på servon? å sprukket felg, er dette fikset? tar du innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo Touring Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Når jeg så på denne for en stund siden, var det noe gale me abs, noe olljegreier? på servon? å sprukket felg, er dette fikset?tar du innbytte? Sprukket felg er det eneste utenom motoren som er problemet nå. Resten er fikset Innbytte, Hmm i hva da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg