DieselVegard Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Vel, de er muligens kopier, jeg antar det 17" til E39. To av dekkene er bra, ett er dårlig, og ett er splitter nytt, 235-17. Er det 45 profil mon tro?? Husker ikke. Nexen.. Felgene er greie, men de har flasset litt klarlakk. Jeg leverte inn den ene til sandblåsing, retting og lakkering, men lakkeringen ble ikke helt bra. Det betyr at de er runde, men ikke spesielt fine. Jeg har brukt 1500,- på den ene felgen, nå er det nok Den ene nye dekket kostet også over 1000,- Perfekt til banekjøring ol. 3000,-??? Eventuelt så vil jeg bytte i originale BMW E39 felger i 16" på sommerdekk. Mellomlegg mulig begge veier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har originale felger til E-39 jeg. hvis du vil bytte er det greit for meg hvis du betaler frakt for begge setta er det en deal. Har ikke noe bilde men felgene er veldig fine og hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Kanskje litt mer info ville være lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 send meg mob nummeret ditt så skal jeg sende deg et bilde på mms.. har ikke felgene hjemme og eneste bilde jeg har er på telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Januar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2010 Fremdeles til salgs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 2500,- ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 du får nok bedre respons dersom du legger slik annonse under riktig kategori. dekk og felger selges. da går det nok bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 du får nok bedre respons dersom du legger slik annonse under riktig kategori.dekk og felger selges. da går det nok bedre Den kategorien eksisterte ikke da jeg la ut disse Noen som vil flytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 du får nok bedre respons dersom du legger slik annonse under riktig kategori.dekk og felger selges. da går det nok bedre Den kategorien eksisterte ikke da jeg la ut disse Noen som vil flytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg har fremdeles disse felgene: -Tre stykk felger er flasset og stygge -Én felg er lakkertm, men fremdeles stygg. -3 stykk greie dekk. Det nye er borte 1500,- Må bort før vinteren. Jeg gidder ikke ha dem lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawa zxr Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 hvis du betaler frakt kan vi bytte i di originale felgene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Jeg trenger ikke felger lenger, disse er kun til salgs, null bytte. Jeg kan godt betale porto, men da koster de 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå