amuso Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Vel, babyen må gå. Har ikke hatt tid eller penger til å gjøre det jeg ville med denne bilen. Importerte den selv når jeg bodde i Sverige og den var i daglig bruk inntil jeg flyttet tilbake til Norge og fortollet den inn. Etter den tid har den stått parkert i varm garasje og luftet litt med prøveskilt av og til. Har den regelmessig i gang, så jeg tror alt skal være tipp topp fortsatt. Kun 198.089 km på denne. 2 eiere inkl. meg selv. Meget godt tatt vare på og jeg vil si den er så å si strøken. Pga. huskjøp og alt for mange prosjekt på en gang må denne gå. Håper noen ser bruk i den og vil ha den på veien. Ellers regner jeg med at jeg selger den i deler hvis ingen er interessert i den hel. Ligger ute på autodb med kode 994082 - http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=994082;Modified=1255677158;_cmd=similar. 25.000,- og den er din. Send meg helst mail på gamuso@gmail.com. Jeg er ikke så ofte inne på forumet her. Evnt. ring hvis du lurer på noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 synd om denne må selges i deler. begynner å bli mindre og mindre av desse. lykke til med salget iallefall. håper du får solgt den hel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Hva kommer denne på ferdig med norske skilt? Er servicer på kassa fulgt? Opp til hvor mange km isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg