Snake____1 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Selges igjen pga. useriøs byder. Dette er opprinnelig en 316i som er FULLSTENDIG bygget om til 325, med bremser, drivverk, understell, motor osvosv. Fikk dette ikke godkjent siden jeg måtte ha papirer fra BMW Norge. Selges grunnet nytt bilkjøp! Denne ble benket til 225hk på bakhjula, ca. 280-290hk i motoren. Lader ca. 0.6bar, oppnår fullt ladetrykk på ca 3500omdr. Veldig god å kjøre. Utstyrsliste: 225/45-R17 på bilen, godkjent å i vognkort. Senka 75/50 også godkjent i vognkort (MAKS senket!) Ikke lovlig å senke mer 325TDS kardang med 2.56 utveksling, 100kmt på 2000rpm i 5.gir med orginal sperre. Polyforinger over alt! Ventilerete skiver forran. Skivebrems bak. Senka kompression til ca. 9:1 så motoren tåler ladetrykk. Liten OBC. AFR måler i bilen. Trykkmåler i bilen. 6cyl speedometer (går til 260kmt). Trimm: Stoor Intercooler 75mm x 300mm x 600mm Godt gjemt. T3T04 Kina turbo, Ikke hat problem med den. God for 350-450hk! A-Dekk tileggsprut med en 1300ccm dyse. Grenrør planslipt å montert med nye pakninger. (slipper at det sprekker) Åpen 2.5" eksosanlegg hele veien bak. 2 lyddempere. Benket og justert hos HaalandTuning A/S. Lagt til info: 20/10-09 Kompressjon er senket ved å dreie ned stempler, og selfølgelig vektbalansert etterpå. EU-Godkjent til mars 2011. Har en sprekk i forruta, men gikk gjennom eu. (Har vært der så lenge jeg har hatt bilen) Har dobble avstivningsstag under bilen v. girkassen. bruker 0.9 på mila ved langkjøring. Bulker: PS. alle var der da jeg kjøpte bilen. hehe 2stk på taket, vet ikke hvordan de har komt En på venstre forskjerm. En forrerst på Høyre kanal. Bare til å sette på M3 skjørt Tror det er en på bakluka også. Etter oppfordring fra andre... Bilder Hehe... Bilen: Klisteret fikk jeg lagd på jobb Strøkent stoffseter. Nøkkel med EWS og Fjernstyring av sentrallås. KM Stand på 159t km og speedometer som går til 260kmt. Anlegget er ikke så mye å skryte over, men jeg har ihvertfall byttet ut front høytalerene til noen Infinity. Å i bunnen ser dere Turbotimeren. El. Takluke og forvinduer, lys i brytere og justering for lysstyrke osv. er byttet til blått diodelys. Motorrom: Endestussen kosta meg 1000,- Ventilerete skivebremser forran, og skivebrems bak. Har litt rust under dører, nesten rustfri under bilen. Har ikke sagt noe pris enda, men en pris på 35k kan vel ikke være så ille? Prisant. 35.000,- Orginal 316 motor kan også medfølge. Er det noe spørsmål så kan dere nå meg på PM!, E-Mail og Tlf. Tlf. 976 44 554 E-Mail - Snake____1@hotmail.com PS! Garanti på 1mnd. på motor og drivverk medfølger kjøpet ved normal kjøring. Se også: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=132036 - Motor http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=132035 - Turbosett Bilen må vises med 316 motoren innen 06.11.2009 hos BT, etterpå er det bare å putte nedi 325 motoren igjen Det er plug&play så den som klarer å skifte reg. reim eller toppakning selv, så er dette gjort på en kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endre88 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Bilder og prisantydning? Hvor langt har motoren gått med turbo? Og hva er gjort for å senke kompen? MLS Pakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Eg gir bud på 30k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Bilder og prisantydning? Hvor langt har motoren gått med turbo? Og hva er gjort for å senke kompen? MLS Pakning? Oppdatert med mere info og bilder Jeg mener rundt en 25-30t km. Slipte manifoilen og sjekka turboen ved 20t km. så den sprikker ikke nå. Eg gir bud på 30k Bud notert Jeg gir lyd i sluten av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 intrisert i bytte med en orginal 318 e36? sen 94 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 intrisert i bytte med en orginal 318 e36? sen 94 mod.. Er egentlig på utkikk etter noe annet. Men cash funker fint det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Ja gi lyd så blir vi enige er det noe så gi lyd på pm Mvh Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Oppigjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Det er ikke godkjent med det bygget vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Bytter gjerne i min e36 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Det er ikke godkjent med det bygget vel? Nei, ble jo ikke godkjent som 325 engang Bytter gjerne i min e36 heheHehe, tenker meg noe nytt i denne omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 Selges igjen pga. useriøst bud fra "sexeren". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake____1 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 Opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg