Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får kjøpt skinntrekk på feks bilxtra osv. Men koster for 1500-2000kr for kun framme.. Da hadde jeg heller stikket på huggeren (eller tilsalgsdelen av forumet her) å sett om jeg fant noe av interesse. Jeg skulle til å foreslå bøttesete- men blir kanskje litt for dumt og upraktisk i en 316.

Hvis du likevel skal selge bilen innen forholdsvis kort tid- ville jeg brukt minst mulig kroner i forhold til hva du får igjen for den. Penger du legger i eksosanlegg, dyre setetrekk osv- får du ikke igjen. Jeg ville heller enten brukt de tusenlappene på din neste bil, enten i innkjøp- eller i stasj. En grundig polering osv- er noe alle biler trenger, noe som øker intrykket betraktelig. Bare se på bildene før/etter hvor feks mysild har polert gammel og tørr lakk..

Skrevet
For min del gjør det ikke noe om det er høy lyd men det ikke flytter noe særlig på seg.

Det jeg absolutt ikke liker er når det bråker. Ikke så lett å forklare med ord though.

"Bråker mer enn bilen går" er ordene du var etter???

:wink:

Skrevet

Mange sier 4 ikke går noe særlig,men det gjør vel ikke akkurat 6 av di fleste heller akkurat hehe

kjøp bakre pota med dobble enderør (er en del penere) å søk litt rundt om vilke merke som passer deg best,er noen nett steder man kan høre lyd youtub for eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...