håk Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Har et par skinnseter (begge foran, svart) til E36 sedan(passer de i coupe?)som er så å si strøkne... Er ikke sports utgaven, men likevel svært gode å sitte i. Hva ligger disse rundt? så jeg aner hva jeg kan regne med å få? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 rundt 20kr neida, er det med dørsider i skinn kan du vell få rundt 5tusen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Uten dørsider, desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 til E36 sedan(passer de i coupe?) er vell ikke vipperygg? einer seg ikke så godt viss ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 jeg byr 2000.- PM hvis intresse Legg ut noen bilder av de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 Kan vel få 1000 tenker jeg. De fleste ser etter sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 jeg solgte nettopp 2 skinnseter til E38/E39 for 2000.- de er ikke slitt. manellt justerbare med varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 til E36 sedan(passer de i coupe?) er vell ikke vipperygg? einer seg ikke så godt viss ikke Er vipperygg jo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 da er de til coupe da. er jo ikke vipperygg i sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 hmm, står i min sedan nå så da tror jeg kanskje ikke det er sånn vipperygg du tenker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 han mener nok vipperygg som du vipper frem for å slippe folk inn i baksetet. sånn jeg oppfattet det hvertfal. slik er det ikke på sedan. så folk med coupe vil nok ikke ha de siden det blir problematisk å få folk inn i baksetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 det er det ikke, forsto da ikke helt hva han mente, men OPPKLART! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå