Gå til innhold

Supersprint effekt anlegg til e36 325, selges

Anbefalte innlegg

Skrevet
Greit å si hvilken bil det er til vettu ;)

jepp, glemte att jeg hadde fjernet det fra signaturen min siden bilen er solgt. Men det er til e36 325 vertfall...

Skrevet

Er du interessert i og bytte i anlegg da?

Cd spillern er En pioner DEH serie. Sprek spiller som kostet endel til og være uten dvd.

Og en Alpine R12 Sub, akkuratt spilt inn. Fy faen for en basser ;))

Og en Ads 2800watts forsterker ?

dgfe97a6ga2iqa8mv0dy.jpg

p2hyoll6jnsk3zm5pjmp.jpg

y11zitl2fq5pg14ra63h.jpg

Skrevet

fyren har jo ingen bil, så med mindre han skal koble alt bil stereoen opp inne på rommet sitt så blir det vel litt teit å tilby han ting til bil.

Skrevet
fyren har jo ingen bil, så med mindre han skal koble alt bil stereoen opp inne på rommet sitt så blir det vel litt teit å tilby han ting til bil.

tilbydde jeg deg noe eller ? tenk om han har en dame som har bursdag som han vil gi stereo til bilen f.eks. Og vis jeg som eventuell kjøper kommer med forslag så er det vell ikke din jobb og si nei ? .

Skrevet

tilbydde jeg deg noe eller ? tenk om han har en dame som har bursdag som han vil gi stereo til bilen f.eks. Og vis jeg som eventuell kjøper kommer med forslag så er det vell ikke din jobb og si nei ? .

er dessvere ikke interisert i anlegg.

Kan legge til å si att grenrøra passer e34 525i også;)

Skrevet
kan legge inn et skambud på 4.000,- :)

litt lite med 4000. legg på 4k til så får du det, synst 8000 er billig for dette samlet. Bare Grenrøra har jo en utsalgs pris på 11000 :)

Skrevet

fullt klar over hva dette koster! 8k er billig, men jeg kan ikke by mer enn jeg har å by for, værste som skjer er at jeg får nei ;)

jeg har hvertfall bydd deg penger hehe :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...