wicky124 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ja mente hornet ja..finner ikke hornet på min e36 cab...tuta funker ikke så starte å feilsøke der..men finner jo ikke hvor denne tuten er?? hvordan demonterer jeg midkonsollen rundt girspaken og der el-vindu knappene sitter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 ja mente hornet ja..finner ikke hornet på min e36 cab...tuta funker ikke så starte å feilsøke der..men finner jo ikke hvor denne tuten er??hvordan demonterer jeg midkonsollen rundt girspaken og der el-vindu knappene sitter? På min sedan er tuta under høyre frontlykt. Kanskje er det slik på cab også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 fører eller passasjer siden?hmm...under lykta..må jeg demontere noe?eller kan jeg se den om jeg jekker opp bilen og legger meg under? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 på coupe'ene mine er de under front lykta på fører siden. om du ikke har innerskjerm kommer du til fra hjulet og opp fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 har innerskjerm..ja får vel ta en titt imorgen..hmm.. og hvordan demonterer jeg midtkonsollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 min gammle E30 har et på bege sider bak støtfangeren. 740`n har på venstre side bak fangeren. ca samme sted som den ene på E30`n var. så siden tuten befinner seg på samme sted på bil fra 85 og på 00. så er den sikkert i nærheten på E36 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 m3'n min (coupe) har også hornene (to stk) under hovedlykta på førersiden. Ta av framfangeren så ser du dem nok uansett hvilken side hornet/hornene står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 kan man komme til hornet uten å demontere fangern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 HORN: Sitter 2 tuter. En lavtone og en høytone tenker jeg. Du ser begge på bildet. (førersiden) Bør gå underifra.., men da er det nok lettest under. Men ganske så enkelt å plukke av frontfangeren. Løsne fanger fra innerskjermer begge sider (og evt kjølerør til bremser) Løsne lista på førersiden og den lille som sjuler taue-krok hullet. Skru ut 4 muttere (2 på hver av de nevnte plassene) + Løsne evt ledninger til tåke/grøfte-lys / spredere. MIDTKONSOLL: 1. Åpne askebegere, og dra ut den delen som ligger oppi der. (de små "kassene"), skru så løs skruene under, og løft opp resten av askebegere. Er nå flere skruer under der igjen ? 2. Ta tak i håndtaket til brekket og dra det fraover (plastikken), så er den løs. Løsne trekket (dytt innover på begge sider i kanten ved midtkonsollen, og dra det av) 3. Løsne trekket rundt girspaken (trekk det innover mot spaken begge sider langs kant mot midtkonsoll-plast..) 4. Vipp så opp nødblink bryter, under denne sitter en plastikk mutter. 5. Dra ut kjørekomp/hylle-rekker, sitter noen skruer skrudd oppover bak disse. Mulig noen til siden også Lurer på om hanskerommet må ut også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 ingen vits å bry seg...bilen ble totalvrak inatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 ingen vits å bry seg...bilen ble totalvrak inatt! what?!? fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2009 stoppet på motorvei for tre stk elg og damene i golfen bak skjønte ikke hvorfor biler stod stille på motorvei med nødblink på så hun smalt rett inn i min bil bakfra med ganske så enorm fart...så jupp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 30, 2009 Share Skrevet Oktober 30, 2009 Kjipt Gikk bra med alle personene?? Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå