John H Skrevet Oktober 25, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2009 Er vel bare et lite deksel som er borte mener eg.. Det har eg faktisk ikke tenkt på før du sier det nå..
John H Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Kan evt. selges uten sommerhjula, byttes i billigere bmw kanskje? Opptil ca. 20000kr? pris - 35000 uten sommerhjula..
bmwkizn Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Tror det hadde hjulpet å legge ut flere bilder av bilen utvendig og invendig
John H Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Hehe, ja eg får visst gjøre det Bilen er jo fin den altså, men trenger litt lakk her og der, var meninga å få lakket front og førerdør, men tiden rekker ikke til, + at han er i litt pengetrøbbel da, hehe. Har forresten en grønn 93' 325 cab e36 med infinity II bredding og breyton felger, alt elektrisk fremstoler også som skal selges, men den står i garasjen og må ha ny front og bakrute i caben. kjørt ca 170k, grønn, meget tøff Denne skal også SELGES!! Kommer for salg, men lufter den litt her for å se om det er noe interesse?
John H Skrevet Oktober 27, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2009 Ja, den er tøff den, men trenger litt omsorg før den selges, men som den står kanskje rundt 90-95? Usikker, felgene er jo skam dyre, men dekka er vel ikke helt nye heller. Må shines litt.
bmwkizn Skrevet Oktober 27, 2009 Skrevet Oktober 27, 2009 Ok. Litt utenfor mitt prisnivå akkurat nå Men så ut som en rå bil ifølge bildene ihvertfall Lykke til med salget
John H Skrevet Januar 16, 2010 Forfatter Skrevet Januar 16, 2010 Nypris - 31000kr med felgene og alt, må bort pga. trenger større bil..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå