bmw730 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg byttet batteri sko i dag. og etter dette sluttet varme apperatet å fungere... Noen som vet feilen eller? Alle kablene er rette ja.. Nå har jeg byttet: vifte varmeregistter bryter Sikringene er sjekket. Er det kun sikringer framme i motor rommet eller? Er det et relle til varmeapperatet eller? Det er en bmw 730 E32 87 model På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Det første du må gjøre er å sjekke samtlige sikringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2009 Det første du må gjøre er å sjekke samtlige sikringer Det har jeg også jort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 prøv å sett strøm rett på vifta å se om den funker da da? kan hende brytern til vifta er gåen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Har prøft det og vifta fungerer.Men jeg har jo byttet bryteren. Kan et vanligt verksted klare å finne ut om bryteren er ødelagt da tru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 det kan du med et multimeter også vis du kan bruke ett=) ohme brytern, men da må du vite hva den skal være også, å vis du er kjent med multimeter så se om vifta får strøm i det hele tatt, vis den itte får strøm så finn ut hvor strømmen blir borte, ledningsbrudd elns =) værksteder skal kunne gjøre det meste sånt her ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Har du sjekket viftemotstanden.? Hvis denne ryker, så er det null liv i viften. (kan noen ganger virke på full guffe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Siden jeg kjøpte bilen har den funket på kun full guffe. Er dette da feilen? Kan noen finne denne motstanden på gs? Takker så masse for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 den tenkte itte je på i det hele tatt =) dette kan nok være feil da ja =) bra noen tenker godt etter i kulda deep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Siden jeg kjøpte bilen har den funket på kun full guffe. Er dette da feilen? Kan noen finne denne motstanden på gs? Takker så masse for svar Er nok garantert den som er gåen ja... Hvis du vil prøve deg på en gjør-det-selv rep, så har du en DIY her: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/355700 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Dette så komplisert ut...Dette koster vel litt å få jort på verksted sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Dette så komplisert ut...Dette koster vel litt å få jort på verksted sikkert Er nok mer komplisert å rep. den gamle motstanden, enn det er å bytte den ja. Å bytte den er en enkel og grei jobb, som du gjør på en liten halvtime.! DIY på bytte: (motstanden = sword) http://www.bimmerboard.com/forums/posts/54597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw730 Skrevet Januar 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2010 Vetv dere pris på en ny da ca?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Januar 10, 2010 Share Skrevet Januar 10, 2010 Tror det er denne du skal ha.. Og den var ikke akkurat billig.!! Ser de også har en brukt inne på lager.. Men som sagt, er ikke helt sikker på om dette er motstanden, så ring GS og hør med dem. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 4111374389 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå