NSR Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 Bosh frontlykt-glass m.m selges. Se bilder og kom med bud på PM Er egentlig komplette frontlykter, bortsett fra at plast/ramme og div mangler på den ene. Den andre er fortsatt komplett (sitter bare ikke sammen på bildene).
Beivakongen Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Hvordan tilstand er det på glassene, mye matt?
NSR Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Hvordan tilstand er det på glassene, mye matt? De er ganske fine, men er nok noe steinsprut/merker.. Er tross alt brukte lykteglass
Djokon Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Hva er de to sakene på bilde 6? Fant noe lignende etter jeg kræsja, mn veit ikke hva det er.. begge lyktene virker...
AlXz Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Hva er de to sakene på bilde 6? Fant noe lignende etter jeg kræsja, mn veit ikke hva det er.. begge lyktene virker... Det er el-motorene til høydejustering
Nagin Skrevet Desember 17, 2009 Skrevet Desember 17, 2009 Hva er de to sakene på bilde 6? Fant noe lignende etter jeg kræsja, mn veit ikke hva det er.. begge lyktene virker... Høydejustering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå