eirik845 Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 lurte på hvor dype høytalere man får plass til i døra fordi jeg trur det er trangt der som i hatthylla.. satt i et par soandstream taruntula 5,25" og de vra får høye for at jeg fikk på dekslet.. noen som vet om et par høytalere som passer foran uten å kappe og styre. PUG and PLAY. og som ikke koster så veldig mye.. er lei av å modde og vil ha orginalt utseende.. tenkt å bruke en hertz ep4 forsterker vis det funker å koble den med høy ingang.. mvh Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Jeg har lurt på det samme...men jeg tror du må skaffe deg et "slankt kit" Focal har et slikt frontsett..tror det bygger rundt 4,5cm..men jeg finner ut av hvor dypt man kan gå til helgen da dørsidene blir tatt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 I min står det ett sett Alpine 13s tror jeg de heter. De får plass. Jeg skal bytte mine tilbake til de originale snart. Får ikke nok guff ut av originalspilleren til å drive de tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå