Gå til innhold

trommelbremser e36 318

halvor27
 Share

Anbefalte innlegg

Hallåy!

Skal til å bytte trommelbremser på e36 nå, men problemet er at under demontering kom alt ut i tusen biter.

Så sitter her og lurer på hvor alle fjærene skal festes.

Har kjøpt alt nytt, inkl tromlene, da det var ca 0.5cm kant i disse... :lol:

noen som har ett bilde e.l. liggende? Fant ett på gooooogle, men det var ikke til særlig hjelp i grunn...

19.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke jeg får av bremsene på andre side noe enklere, dritten har så og si rusta fast i trommelen, så alt kommer ut med litt ekstra makt, men som ett kjempe puslespill.. fant noe på nettet, så jeg skal ut å prøve igjen! ;)

den tredje henger på braketten til justeringsskruen og skal festes oppe i toppen av båndet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg lurer på hvor skal er den lille fjøra/springen som på bildet er helt til høyre.. ser ut som ett 2 tall på bildet.. noen som kan forklare meg dette? :P om den skal tres inn på den øverste fjøra og festes i klossen som bandet står mellom i topp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nummer tre? Hadde fra hverandre tromlene på min gamle 316 en del ganger, og kan ikke huske å ha tatt av noe som ligner på den. Så mulig den skal være bak trommelen, og er en del man ikke egentlig trenger å ta av. Så jeg ville sett etter et sted på bakplaten der den kan passe, kanskje den skal ligge på et sted båndene ligger i kontakt med platen bak, slik at de ikke likke og gnisser mot der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...