halvor27 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Hallåy! Skal til å bytte trommelbremser på e36 nå, men problemet er at under demontering kom alt ut i tusen biter. Så sitter her og lurer på hvor alle fjærene skal festes. Har kjøpt alt nytt, inkl tromlene, da det var ca 0.5cm kant i disse... noen som har ett bilde e.l. liggende? Fant ett på gooooogle, men det var ikke til særlig hjelp i grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... groupid=34 se her om det er noen bilder du kan få bruk for.. vis ikke kan du ta av trommelen på andre siden å se hvordan det er... Kan være en fordel å slake brekket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Som du ser jeg har merket av på bildet, 1. skal mellom båndene i toppen, 2 mellom båndene i bunn. 3 Husker jeg ikke helt... men det skal være hull til den, så det burde ikke være så vanskelig å finne ut hvor den skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 3. skal vel mellom et av båndene og "hendelen" til håndbrekket. hvis jeg husker riktig nå ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvor27 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 tror ikke jeg får av bremsene på andre side noe enklere, dritten har så og si rusta fast i trommelen, så alt kommer ut med litt ekstra makt, men som ett kjempe puslespill.. fant noe på nettet, så jeg skal ut å prøve igjen! den tredje henger på braketten til justeringsskruen og skal festes oppe i toppen av båndet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvor27 Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 eneste jeg lurer på hvor skal er den lille fjøra/springen som på bildet er helt til høyre.. ser ut som ett 2 tall på bildet.. noen som kan forklare meg dette? om den skal tres inn på den øverste fjøra og festes i klossen som bandet står mellom i topp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvor27 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 bump! ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kasper Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Sorry ingen hjelp fra meg. Men vi er i samme bås, så jeg lurte på hvor du kjøpte delene? pris? Mitt er helt rusta, får ikke opp skruen til huset engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvor27 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 skaffet delene på jobb hos meg, så det kom vel på rundt 4tusen tror jeg.. med tromler, sko, monteringssett og hjulsylindre... pluss litt lakk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halvor27 Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 lurer fremdeles hvor den dingsen skal.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 nummer tre? Hadde fra hverandre tromlene på min gamle 316 en del ganger, og kan ikke huske å ha tatt av noe som ligner på den. Så mulig den skal være bak trommelen, og er en del man ikke egentlig trenger å ta av. Så jeg ville sett etter et sted på bakplaten der den kan passe, kanskje den skal ligge på et sted båndene ligger i kontakt med platen bak, slik at de ikke likke og gnisser mot der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Kan pelle av en trommel og ta et bilde jeg.. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå