Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle der ute!! Har et lite problem..... Jeg har en 330d e46 touring 04mod gått 56000km, og er veldig fornøyd med den. Problemet er at jeg driver og "sikler" på en 320SI 06 mod!!! Er det lurt av meg??? Vet jeg går ned 2 sylindere+30gamp, men da går jeg samtidig over på nyere kaross+en sjelden bil???eller?? Er det noen spm har erfaring med 320si motoren???

Hilsen frustrert....!!! :roll:

Moderatoredit (R Andersen); Har endret overskriften din fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster.

Skrevet

Har kjørt denne bilen litt. Den er fantastisk fast og fin å kjøre. Turtallsvillig motor, stilige detaljer.

For min del er det dog ikke tvil om at jeg heller ville hatt en 330d, manuell vel å merke. Den føles vesentlig mye sprekere..

Skrevet

Så nettopp en test av denne på femtegir i går eller noen dager siden. Husker ikke helt.

Kanskje du klarer å finne den på youtube. Bilen fikk hvertfall mye skryt.

Skrevet

Ja jeg så den testen og..... Jeg har ikke kjørt 320si ennå, lurer på om den er tammere enn 330d med manuell hehehe...??? Tenker fælt jeg nå..... kanskje jeg bare skal vente litt å kline til med en nyere 330d itsedenfor??? Tror jeg er litt for glad i motor. men skal vel mye til for å kjøre fra r6 min alikevel...

Skrevet

320si er liksom ikke noen "racerbil". men det er som sagt en veldig fin "pakke".. litt "go kart".. (til å være en stadard bil)

kjørte en e9x (stasjonsvogn) 330xd som var trimmma.. DET var noe som gikk det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...