Reintz Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Da jeg kjørte hjem fra jobb idag hørte jeg plutselig en merkelig brakelyd. Trodde med en gang at jeg hadde kjørt over noe, og titta fort i speilet, men da så jeg noen som flaksa i luften bak meg! Så jo fort at det var noe som mangla øverst på bakruta Jeg kjørte i 80-100 km/t, så var jo bare flaks at den ikke traff bilen bak meg. Den landa rett foran. La merke til igår at den ikke satt helt ordentlig på den ene siden, men tenkte ikke så mye over det. Så nå sitter det bare en liten bit igjen, pluss masse lim-rester. Er det noen som har noen gode forslag på hva jeg kan bruke for å løse opp og få vekk alt limet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Citrus spray fra tema. Også kjent som label off tror jeg... Den løser opp det meste av lim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Dette er tydlige tegn på at den ikke hører hjemme der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Dette er tydlige tegn på at den ikke hører hjemme der! Tenkte det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 hehe.. Heldigvis har ikke alle lik smak Men blir nok uansett en stund til det eventuelt kommer på en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Citrus fjerner limrestene;) Min mening, bestill deg en ny en:D hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Citrus sprayen, men hadde også tatt en liten skarp vindusskraper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 huff, kjipt når det skjer.. ! skjedde det samma med as schnitzer bakrutesenkern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 ikke skikkelig festa den der. dra ut ei fuge også etter den er lagt på plass. er du flink med sika ser det bare ut som ei pakning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå