bmwfreak89 Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 hei . i dag klarte jeg og få hull på olje panna . er det noen som har det ligene til en e30 316? men den 7 på bilde .er det noen som har så si i fra da:D Moderatoredit (R Andersen): Endret overskrift fra stor til liten skrift. Vennligst les reglene for forumet før du poster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 har en jeg, kan få komplett bånnpanne så har du noen reservedeler kommer fra motor med rådebank, men panna er fin. gi bud evnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 hmm hvor er det du bor a? har du bilder av det elleR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 hmm hvor er det du bor a? har du bilder av det elleR? østfold, har ikke bilde her tror jeg, står fortsatt på motor. hvis du henter så kan du gjerne dra med deg hele motoren, mangler topp, men ellers er det meste der men kan skru av bånnpanne om jeg skal sende evnt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 hvor i østfold bor du a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 hvor i østfold bor du a? råde. men motoren ligger i rygge på grensa til moss, kan møtes der evnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Oktober 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2009 hmm spørs hvor mye du skal ha for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 hmm spørs hvor mye du skal ha for det hehe, gi bud ligger igrunn bare i veien, men vil ha en rundt omkring 500, får med resta av motoren og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå