dexter86 Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Hei.. trenger litt hjelp her... Fått vite at demperne mine bak er helt gåen så må ha nye... noe dere anbefaler, kanskje helt nytt coilsett eller bare satse på bak. Har sett på bilstein, koni og sachs men vet fortsatt ikke hva jeg skal ha. Bilen er rimelig senket så må ha sportsdempere sier mekanikeren min. Noen som vet om noen billige men bra, der det ikke er altfor dyrt. Hørte på torshov. de skulle ha justerbare konidempere bak til 2600 kr for begge. det er vel grei pris, men så ser jeg på schmiedman og på koed at det er billigere. Takker for alle svar.
dexter86 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Skal vel helst være begge deler... Hehe. Men vet at prisen stiger jo bedre jeg skal ha men jeg trenger ikke allverden siden det skal på en 316... Så tror det blir koni fra scmiedman!!!
Kenni Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Har du sett hva koed kan levere? Har nettopp bytta (vanlige) dempere fra koed fremme på min e39, og er veldig fornøyd med disse.
dexter86 Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Jeg har sett litt... Jeg skal ikke ha vanlig da, spørs hva du mener med vanlig da? Hehe... Har rimelig lav bil så kanskje det må bli korte dempere. Men jeg får sjekke litt rundt, har ikke råd til noe nå. Må vente til lønning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå