Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp GT-splittere på Ebay, betalte 342 kr og 6 dager senere kom en hyggelig dame i postbil og leverte de til meg.. :) Søk på "GT splitters", da finner du fram. Kan anbefale en selger som kaller seg "Tuningsupplier", da får du splittere med skruehull og skruer.

Skrevet
Jeg kjøpte nettopp GT-splittere på Ebay, betalte 342 kr og 6 dager senere kom en hyggelig dame i postbil og leverte de til meg.. :) Søk på "GT splitters", da finner du fram. Kan anbefale en selger som kaller seg "Tuningsupplier", da får du splittere med skruehull og skruer.

oki, men e kje sånnt dritt so knekk me ein gang? masse måtte du betale i allt for å få da t norge?=) der på ebay han e?(=

men kos festa du dei egenlit:)?

Skrevet

Toll?? Handlet bildeler på ebay i flere år , og aldri fått regning på noe toll som helst! Så det er bare tull! Fikk toll på et sett batterier en gang , men det var ca 30 kr, og betalte det når jeg hentet de på posten.

Kjøpte selv et sett splittere på ebay nylig, til ca 350,- til bruk i vinter, da bilen ser ræva ut uten ; ) Meget bra kvalitet, i plast med skruer og det du trenger : )

Skrevet
Toll?? Handlet bildeler på ebay i flere år , og aldri fått regning på noe toll som helst! Så det er bare tull! Fikk toll på et sett batterier en gang , men det var ca 30 kr, og betalte det når jeg hentet de på posten.

Kjøpte selv et sett splittere på ebay nylig, til ca 350,- til bruk i vinter, da bilen ser ræva ut uten ; ) Meget bra kvalitet, i plast med skruer og det du trenger : )

oki, takk for svar! :)

Skrevet
kommer regning på toll i posten noen uker etterpå:)

Dust, gjør det vel ikke, og HVIS det skulle gjøre det, koster det (342 x 1,25) 427 kr. Og da billigere enn alt annet.

Jeg har over 200 transaksjoner på ebay, og maks 5 av disse har jeg betalt moms på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...