CaS Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 sedan eller touring er vel greit å vite;) Tja.. Hvorfor det??? Etter det jeg kan finne på nettet, så det det samme delenr både på sideskjørt og bakfanger til både sedan og touring. Hmm, åja, etter det jeg har fått vite så var det vist forskjell på bakfangeren, hadde noe med lenge osv å gjøre, men kanskje det er helt feil da, noen andre som kanskje veit dette?
snp Skrevet November 18, 2009 Forfatter Skrevet November 18, 2009 Hvor holder du til hen? på nes i hallingdal:)
525i1991 Skrevet Desember 5, 2009 Skrevet Desember 5, 2009 hmm, mulig å sende bakfanger? ca pris på frakt tror du?
per bmw m5 Skrevet Desember 6, 2009 Skrevet Desember 6, 2009 hei har du bakk fangeren enda jeg er intresert i den vet du om den passer till sedan. vor mye tror du det blir i frakkt?? mvh Per Olav.
snp Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Skrevet Desember 6, 2009 hei har du bakk fangeren enda jeg er intresert i den vet du om den passer till sedan. vor mye tror du det blir i frakkt?? mvh Per Olav. har den liggende enda ja:) den passer sedan den vettu:) hvor mye det blir i frakt aner jeg ikke. veit heller ikke om det er noe posten tar, eller om den må sendes med noen andre. men det går alltids ann å finne ut det om du vil ha den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå