Hans Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Har hatt bilen snart i 2 år, Skrudd å fixa litt når d har vert tid.. litt innfo om bil når den vart kjøpt: Litt rust her og der, knust front fanger, Diverse bulker rundt om, M5 e34 interiør, el vindu fremme, Pulver lakka BBS RC090 Ting som er gjort, bytta ut og kjøpt til nå: Plokka ned heile karoseriet. Tatt rust. Lakka motor rom. Lakka taktreket svart. Pulver lakka allt av deler under bil. Tectylert heile bilen under. Nye bremse rør og slanger. Tatt ut abs. Nye skiver,klosser, brekk vaier å hjullager bak. M5 e34 bremser framme. Satt inn el vindu bak, el takluke motor. Satt inn kjørekomputer. Powerflex i travers og nye org. foringer i bære armer. Bilstein dempere. Rodell 18" 8,5 å 10 Valsa hjul buer litt. Grenrør. Simons eksos. k&n filter. Front fanger. Skjermer. Panser. E28 svart sport skinn. Olje trykk og temp målere. Tårnstag i alu. Byttet olje på motor, gir, diff. Orginale shadowline lister. Shortshift. M girkule m, lys. Heil lakering Byggd om diff til m5e34 innmat. Coilovers Ting som skal gjøres: Powerflex i forstilling M106 turbo blokk er kjøpt inn. Skal bygge ferdi denne og sette den inn i bilen! Kåmmer med mer info når deler er kjøpt. Bare å kåmme med komentarer!
Hans Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Noen bilder Før demontering: Rett før den vart sent til lakking! Motor rom er ferdi lakket.
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 er det ikke m106 i denne?:S det har vært det i hvertfall.
Hans Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Var en m106 i denne før ja.. konpis eg kjøpte bilen av, han hadde byttet motor..
Eksos Skrevet Oktober 22, 2009 Skrevet Oktober 22, 2009 Hva brukte du for å få lakka taktrekket? Så jo bra ut bilen, sikkert enda bedre etter lakk
Hans Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Godt å snart vere ferdig! Noen som kan gjøres for å få den til å sperre bedre?? Sperrer hele tiden med 15" dekk, men ikkje med 18"
Hans Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Brukte svartmatt wurt lakk, da jeg har prøvd dette før på en e30 å det funka bra, flasset ikkje etter 1,5 år vertfall Gleder meg sjuuukt til å få den tilbake hehe
Gjest Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Flått vogn. hadde en sån jeg og en gang i tida.
sveinis Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Noe av det kuleste BMW har produsert dette! Og dette ser ut til å bli et bra ekspemplar også Gratulere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå