Hans Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Bremseskjold skal vel også ha en funksjon mtp varmebeskyttelse, og hvis du skal på en PKK så står jo det også som et punkt der... det eu skjema vil jeg se;) når vi tar eu kontroll får vi kun skrive det som en notis ikke mangel.. Er uten tvil en av de grommeste oppgraderingene gjorde med min, GSP coiloversene funker bra! det kan jeg skrive under på lett:) storfornøyd med de jeg hadde på schulzen hvertfall:) Høres bra ut! gleder meg til testing til våren.. Såg det sto att de ikke anbefalte å kjøre på hardeste stille på demperne, så skal teste på stille 7 (var 1-12 i hardhet) noen formeninger om det?
BmwGlenn Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Noen bilderFør demontering: [ Bilde ] Brukbar og fin denne [ Bilde ] [ Bilde ] Rett før den vart sent til lakking! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Motor rom er ferdi lakket. [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ]
H_Vatn Skrevet November 28, 2012 Skrevet November 28, 2012 Bremseskjold skal vel også ha en funksjon mtp varmebeskyttelse, og hvis du skal på en PKK så står jo det også som et punkt der... det eu skjema vil jeg se;) når vi tar eu kontroll får vi kun skrive det som en notis ikke mangel.. Er uten tvil en av de grommeste oppgraderingene gjorde med min, GSP coiloversene funker bra! det kan jeg skrive under på lett:) storfornøyd med de jeg hadde på schulzen hvertfall:) Høres bra ut! gleder meg til testing til våren.. Såg det sto att de ikke anbefalte å kjøre på hardeste stille på demperne, så skal teste på stille 7 (var 1-12 i hardhet) noen formeninger om det? Husker ikke helt sikkert men jeg kjørte 10-11 fram og 2 bak els. mest pga den ikke fjøre noe serligfram med tanke på riving av buer;) men så ble den brukt ganske aktivt så rev de uansett:P
Hans Skrevet November 29, 2012 Forfatter Skrevet November 29, 2012 Hehe, blir fort sånn! Tenkte å kjøpe 3" kanter fremme å 3,5" bak på oz felgene.. Må space litt fremme for å gå fri fra fjøra..
Hans Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 Da var E30 solgt! Litt synn egentlig, men har ikke tid til alle prosjektene.. Har en hilux og en 525tds som trenger pleie og.. og selfølgelig e28'n.. Fikk en pakke fra tyskland i dag! Nye ytterringer til oz felgene! 3" og 3,5" Nye carbon ringer
Haakjin Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Dette blir spennende Futura felger på E28n Hvor kjøpte du ringer? Fornøyd med finish? Og hvor kjøpte du carbonringene? Svar gjerne på PM
Hans Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 Kjøpte allt på ebay.. veldig fornøyd med de! Såg veldig bra ut! Har sandblåst og lakka kalipter og montert nye skiver:)
Pedi Skrevet Januar 3, 2013 Skrevet Januar 3, 2013 Så var det den evige diskusjonen da, står skivene dine rett vei? hvordan er ventileringen i skiva?
Hans Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Skrevet Januar 3, 2013 Hvordan vei skal de stå da? Sånn att luften kåmmer ut fra senteret? Rillene står bakover..
Hans Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Bli bra ta:) Ser no når i er på bimmers med data att mange av bilda e på sida og div.. har vell mæ att i bruka ipad når i legg ut bilda sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå