Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bremseskjold skal vel også ha en funksjon mtp varmebeskyttelse, og hvis du skal på en PKK så står jo det også som et punkt der...

det eu skjema vil jeg se;) når vi tar eu kontroll får vi kun skrive det som en notis ikke mangel..

Er uten tvil en av de grommeste oppgraderingene gjorde med min, GSP coiloversene funker bra! :)

det kan jeg skrive under på lett:) storfornøyd med de jeg hadde på schulzen hvertfall:)

Høres bra ut! :) gleder meg til testing til våren..

Såg det sto att de ikke anbefalte å kjøre på hardeste stille på demperne, så skal teste på stille 7 (var 1-12 i hardhet) noen formeninger om det?

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bremseskjold skal vel også ha en funksjon mtp varmebeskyttelse, og hvis du skal på en PKK så står jo det også som et punkt der...

det eu skjema vil jeg se;) når vi tar eu kontroll får vi kun skrive det som en notis ikke mangel..

Er uten tvil en av de grommeste oppgraderingene gjorde med min, GSP coiloversene funker bra! :)

det kan jeg skrive under på lett:) storfornøyd med de jeg hadde på schulzen hvertfall:)

Høres bra ut! :) gleder meg til testing til våren..

Såg det sto att de ikke anbefalte å kjøre på hardeste stille på demperne, så skal teste på stille 7 (var 1-12 i hardhet) noen formeninger om det?

Husker ikke helt sikkert men jeg kjørte 10-11 fram og 2 bak els. mest pga den ikke fjøre noe serligfram med tanke på riving av buer;) men så ble den brukt ganske aktivt så rev de uansett:P

Skrevet

Hehe, blir fort sånn! ;) Tenkte å kjøpe 3" kanter fremme å 3,5" bak på oz felgene.. Må space litt fremme for å gå fri fra fjøra.. :)

• 1 month later...
Skrevet

Da var E30 solgt! Litt synn egentlig, men har ikke tid til alle prosjektene.. Har en hilux og en 525tds som trenger pleie og.. :) og selfølgelig e28'n..

Fikk en pakke fra tyskland i dag! Nye ytterringer til oz felgene! 3" og 3,5"

j9lswx4neb5r5f1cjioa.jpg

Nye carbon ringer

yintv2mkmntepi90f3cc.jpg

tmi7sghcihx21jwuli7t.jpg

y7dr29hokthw7tvr4dkd.jpg

Skrevet

Kjøpte allt på ebay.. :) veldig fornøyd med de! Såg veldig bra ut! :)

Har sandblåst og lakka kalipter og montert nye skiver:)

8yq49buakjn5m6lo2z3e.jpg

Skrevet

Bli bra ta:)

Ser no når i er på bimmers med data att mange av bilda e på sida og div.. har vell mæ att i bruka ipad når i legg ut bilda sikkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...