Hans Skrevet Januar 1, 2010 Forfatter Skrevet Januar 1, 2010 Tviler på att den skal selges med det første vertfall
Hans Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Her har det ikke skjedd mye i det siste... Var litt lei etter 2 års skruing på denne.. hehe! Brukte bilen i 4 måneder i vår/sommer, i den gikk problem fritt! Går skole i stavanger for tiden, å bilen står i garasjen å koser seg Men etter jul skal det bli noe skruing på den igjen.. Gå over motor å bygge om diff i første omgang. Håper på å få meg jobb å koste på den litt mer! Noen som vet vor man får kjøpt tykkere krengnings stag? Tenker mest på bak da jeg går for 25mm fra m5 framme. Og andre forslag til utbedring av ting? Mvh Hans
Hans Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Bilder fra slutten av vinteren2010 Felgene som skal på til våren BBS RC090 17" 8 brei + reserve hjul. På bimmerstreff på åndalsnes Før den vart rygget inn i garasjen for lagring
Trond.S Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Jøss for en fin bil! Jeg hadde kosta på meg oransje blinkers og blanke nyrer igjen om det var min bil, men det er kanskje bare meg Hilsen
Haakjin Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Denne var en perle , men tror faktisk det hadde vært finere med chrome nyrer, om det er noe med bilen å pirke på , så er det kanskje det:p Men stort mye annet å si er det ikke
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Tror ikke det finnes kraftigere stabstag bak enn det som finnes til M5, har ikke funnet noe på alle timene jeg har leta i allefall.
Hans Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Takk takk Har vurdert orange blinklys, men orginale shadowline baklykter er svin dyre! hehe Blir nokk sorte nyrer på denne Får vell bare gå for M5 stabstag bak da! Hvilken kvasskam burde jeg kjøpe? Skal sette på topp fra e34.. Min erfaring med e28 er att toppeffekten slutter på 5500 omdr, etter det drar den ikke så bra. men drar jo til turtals sperre. Hva skal til for å få den til å dra bedre lengre? Vist noen skjønner hva jeg mener?
Kristian Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 kvassere kamm og chip gir bra resultat på denne motoren! vet akkurat hva du mener!
mOMOe Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 nydelig bil.. skjønner nå at det er på tide og tørke støvet av m535i'n
Mjørgen Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Steike så fin bil du he Hans!! Bli rått mæ BBS da Snart ferdig å pusse opp rc an mine i æu no
Hans Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2010 Vørte bra bilen ja Bli enda bedre når bbs fælgan kjøm på Noen som vet om Toppen fra 535 e34 passer rett på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå