Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har plana 3 m30 topper, og alle var sprekt på samme plass. nye turbomotoren min fikk nyplanet topp for noen tusen siden og den var sprekt på samme plass.. så jeg ville ikke plana. hehe :P er den rett så la den være

• Svar 248
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, får få en kar til å kontrolere toppen om den er rett da.. og sette den på om den er det.. :)

Lurer litt på vilken topp pakning jeg skal velge! var ikke lett dette..

• 3 weeks later...
Skrevet

Hei gutt! På cylmo i trondheim Sa dei t me at sku i bruke mls topp pakning Så burde i plane både topp og blokk vis ikje kunne d begyne og lekke.. Før d hadde dei erfart fleire gange :)

Skrevet

Håper dette ikke skjer med min!

Har fått mls pakkning i posten, skal lime mellom lagene og håper d funker.. om ikke prøver jeg en annen :)

Blir vell litt skruing når jeg kåmmer hjem fra sjøen.. har kjøpt meg en e30 som er ganske ribba som skal fixes opp også :)

• 5 weeks later...
Skrevet

Litt bilder av ett e30 prosjekt jeg har.. Har ikke planer om å bruke like mye tid på denne som på e28 :)

Planer for denne er å få den i orginal stand igjen da den har vert bane bil, og helt ribba. 5bolts understell fra Z3 å E46, Diff sperre. M50B25 motor. Komplett Mtech 1. Beholde farge. BBS RC090..

Kappet her vekk en plate som var satt inn for å dekke hullene til pedaler.. da det var brukt pedalbox.

cq9fft2ol5vgk73c2m9r.jpg

Fått sveisa inn ny

u8n6ukrusxmpjquyhos6.jpg

har her fått sveisett inn nytt girhull i tunell.. da det gamle var kappet bort.. Fint med litt hjelp! ;)

il7o66suvm3jwcamakdh.jpg

egfr30gz23l6m7vub7nl.jpg

osu5g5s38jqjnxxquu2m.jpg

g1danpvccfdmb6cehkpn.jpg

Skrevet

Ja :) Bli en grei bruks bil ta!

Må en til BT å godkjenne bilen med m50b25 når bilen er en 325i? er jo ikke så mye effekt øking det.. hehe

Eventuelt mye styr å godkjenne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...