lokalhelt Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 Noen som har peiling på om alle 92'modellene E34 520i Touring kom orginal med Airbag på førerside?
eXclusive Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 jeg har samme bil, og det er airbag der... er dt orginalt yes..
lokalhelt Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2009 jeg har samme bil, og det er airbag der... er dt orginalt yes.. Hmm... er usikker. virker som bare halvparten av 92'modellene har airbag. var å så på en grå 520i Touring Voksenkjørt/fulgt service gått 190k/km, den hadde desverre ikke airbag. men tror nok jeg blir å kjøpe den som førstebil uansett, får en ganske god pris pga en usynelig bungel i førerdøra. men er dette trygge biler selv om airbagen ikke er tilstede? kjøpes vel primært til bykjøring så blir ikke så mye toppfart Run's...
dr.felix Skrevet Oktober 23, 2009 Skrevet Oktober 23, 2009 i 92 var airbag ekstrautstyr på førersiden. dette inkluderte beltestrammer kun til passasjer. (er litt usikker ang. beltestrammeren.) i 93 ble airbag standard på førersiden, og ekstrautstyr på passasjersiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå